נשיםנשים-דף-בית

מה חדש

חדשות מעולם הצרכנות

רשת גלי משיקה לילדים: נעלי ספורט עם אורות מהבהבים

לקראת החזרה לגן ולביה"ס, רשת נעלי גלי משיקה טרנד לקטנטנים: נעלי ספורט לבנים ולבנות, עם אורות מהבהבים.  הנעליים מאובזרות בצמדנים להתאמה מושלמת לכף הרגל.

הנעליים המוצעות, אהובות על הילדים ומוסיפות עניין וכיף עם כל צעד. מתאימות לילדי הגן ולילדי כיתות א'-ב' (מידות- 23-30). מחיר: 179.90 שח -189.90 ₪. ועכשיו נעלי הספורט לכל המשפחה במבצע: זוג שני ב 59.90 ₪ בלבד! ( עד ה- 20.7.22)

צילום: גל ביטון

דומינו'ס פיצה למהדרין משיקה פיצה EXTRA  – אקסטרה גודל, אקסטרה טעם עם אקסטרה דיפים

פרסומת

הקיץ הגיע ועימו גם השרב, וזה בדיוק הזמן לגרסאות אוכל קלילות וכיפיות יותר. לאחר ההשקה המוצלחת של הפיצה הסיצליאנית המדוברת, דומינו'ס פיצה מהדרין מרחיבה את תפריט הפיצות של הרשת, עם פיצה חדשה המתאימה לבין הזמנים ומציעה שילוב קליל ואולטימטיבי בין בצק, גבינה ורוטב – הכירו את דומינו'ס "פיצה EXTRA".

גודל הפיצה החדשה הוא 16 אינצ' (כשהרגילה בגודל 14 אינצ'), הפיצה הגדולה ביותר של דומינו'ס בישראל אי פעם, מציעה גם אקסטרה טעם בזכות השילוב בין פיצה דקה, אקסטרה גבינה ושני מטבלים מרעננים ומפנקים המגיעים כחלק מהפיצה: דיפ איולי שיפקה ודיפ פסטו משובח וכך, דומינו'ס מהדרין מתחברת לקיץ עם פיצה ענקית, קלילה ודקה שאפשר לחלוק עם המשפחה או החברים…

  • פיצה אקסטרה החדשה תוצע בכל סניפי הרשת החל מ' תמוז במחיר של 79.90 ₪
  • מחיר הפיצה: 79.90 ₪ (משפחתית אקסטרה + 2 דיפים)

    מחירי ארוחות:
  • משפחתית קלאסית + משפחתית אקסטרה ב 129.90 ₪
  • משפחתית קלאסית + משפחתית אקסטרה + 2 תוספות + 2 נלווים/קינוחים ב – 155 ₪
צילום: דן פרץ

המותג "קוקי" משיק לראשונה בישראל מוצר חדשני: משטח חיתוך חד פעמי

אביזרי המטבח הם חלק בלתי נפרד מחוויית האפייה/בישול והאירוח של הבית. בשנים  האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במציאת פתרונות חכמים למטבח,  בעיקר כי חשוב לנו שיהיה מסודר, אסתטי, קל ונוח. מותג עזרי המזון קוקי, משיק לראשונה בישראל מוצר חדשני וייחודי, שישמור על המטבח נקי ועל המזון אסתטי.  מדובר במשטח חיתוך חד פעמי, המתאים לחיתוך בשר, דגים, ירקות, פירות ועוד. המשטח מתאים לשימוש ישיר על כל משטח או קרש חיתוך, ובעל צד מחוספס למניעת החלקת המזון. משטח החיתוך של קוקי הינו חד פעמי ונועד לשמירה על היגיינה מקסימלית, ומתאים לשימוש גם מחוץ לבית. כמו כן, למשטח מתלווה מנגנון חיתוך נוח ויעיל איתו ניתן לבחור בקלות את גודל המשטח הרצוי. מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 ₪. כשרות: מטעם הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית. ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

מזוודות קונים במשביר

הידעתם כי בישראל נמכרות מידי שנה כחצי מיליון מזוודות? אז איך נדע איזו מזוודה לקנות? השוק מציעה מגוון רחב של מזוודות, חלקן באיכות ירודה, וחלקן מותגים בינלאומיים. המזוודות מתחלות לשני סוגים, רכות או קשוחות, וכן, אפשר להכין רשימה ארוכה של יתרונות וחסרונות לכאן או לכאן, הנפח שווה, כדאי שתדעו, הגם שנדמה שאפשר לדחוס יותר בגדים למזוודה רכה, אין זה נכון, הנפח בסופו של דבר נשאר אותו הנפח, אין ספק שמזוודות קשיחות מגינות יותר על החפצים שלכם, תגלו שהחולצות שעמלתם על קיפולם נותרו ללא קמטים של נסיעה, הטאבלט שלכם מוגן. חשוב לבדוק שבמזוודה כיסים נסתרים ורוכסנים שיעמיקו ויגדילו את שטח האחסון. אם הנסיעה שלכם כוללת נקודות יציאה רבות שכוללות נסיעות והעברה ממקום אחד למשנהו, דאגו למזוודה נוחה על גלגלים. חשוב מאד לדאוג למזוודות שאטומות למים. באם מדובר בנסיעת עסקים קצרה, מזוודת טרולי מאובזרת תעשה את העבודה.

אז מה עלינו לבדוק לפני קנית מזוודה?

  • ידיות –  שימו לב הידיות הן חלק חשוב תדאגו שיהיו נוחות לכם באופן אישי.
  • רוכסנים –  בדקו שמדובר ברוכסנים באיכות טובה, שלא תגלו שאתם במלון חייבים למהר לשדה והרוכסן תקוע ואתם תקועים  .
  • גלגלים –  העשויים מסיליקון הם חזקים ואיכותיים וגם שומרים על שקט לעומת גלגלי הפלסטיק שנוטים להישחק מהר יותר. מזוודה עם 2 גלגלים עדיפה לשימוש במדרכות ושבילי עפר לעומת מזוודה עם 4 גלגלים שמתאימה למשטחים ישרים ורחובות מוארים.
  • משקל –  כדאי ורצוי לקנות מזוודה קלת משקל בדקו את המשקל הרצוי לכל טיסה, כל ארץ והחוקים שלה.
  • צבע – מומלץ לקחת מזוודות בעלי צבע, זה יקל עליכם לזהות את המזוודות במסועים ותאי המטען.

וכמובן שימו לב למחירים המיוחדים ברשת המשביר מגוון דגמי מזוודות במבצע החל מ-349 ₪ עד 999 ₪ ובנוסף מבצע הנחות על המותגים ג'יפ, דלסי, אקו לאק, פריני עם 60 אחוז הנחה. ואם אתם טסים אל תשכחו לנצל את ההנחה על כרית טיסה איכותית NAUTICA  39 ₪ בקניית מזוודה. המבצע בתוקף עד 3-31/7 או עד גמר המלאי, לחברי המועדון ומצטרפים חדשים.

המשביר היא רשת חנויות הכולבו הגדולה בישראל, לרשת עשרות סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים, הרשת מחזיקה במספר גדול של מחלקות במגוון תחומים, ביניהם קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, אופנת גברים, נשים וילדים, הנעלה, אביזרי אופנה, תכשיטים, כלי בית, טקסטיל, חשמל ואביזרי ספורט. 

מה נשחק בקיץ?

בעוד כשבוע אנו נכנסים לימי בין המצרים, הימים שפחות נוסעים לים, לפארק ובכלל לבילוי. מה הכי כייף לעשות ביחד, משחק משפחתי? תרכיבו פאזלים של שחק נא, אפשר להתחיל מ-2 חלקים ועד בכלל. פאזל שווה זמן משפחתי. פאזל זה משחק מחשבה מצוין לילדים, משחק התפתחותי. מפתח את החשיבה המרחבית שבעזרתה אנחנו מבינים את התכונות של מה שמסביבנו צורות גודל ומשקל .ילדים שמשחקים ומרכיבים פאזלים מתרגלים מיומנויות של מוטוריקה עדינה ולומדים לפתור בעיות .הרכבת פאזל במסגרת משפחתית יוצרת קשר חזק בין ההורה לילד ובמקביל מקנה לילד כלים שונים, כדוגמת זיכרון חזותי וטכניקות למידה" – בנוסף לתרומה עבור הילד, הרכבת פאזלים מחדדת את המודעות בקרב ההורים לליקויי למידה של ילדיהם. פאזלים זאת המתנה שלעולם לא נמאסת ותמיד כייף לקבל אותה. בשחק נא תמצאו מגוון רחב של פאזלים מ – 2 חלקים ועד בכלל. מחקרים מוכיחים כי תעסוקה בפאזלים לגיל השלישי מאיטים דמנציה מה שמוכיח שהפאזלים מתאימים לכל גיל. את הפאזלים של חברת שחק נא אפשר להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הצעצועים.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close