נשיםנשים-דף-בית

מילה לנשמה

הטריק להגשמת מטרה

טור אישי של עורכת המדור והפעם: ישנו טריק קטן שחובה עלינו לתת עליו את הדעת במידה ואנו רוצות להשיג באמת את המטרה שניצבת בפנינו

כמה פעמים מצאנו את עצמנו מתלוננות על כך שאיננו משיגות דבר מה שרצינו? ישנו טריק קטן שחובה עלינו לתת עליו את הדעת במידה ואנו רוצות להשיג באמת את המטרה. ראיתן פעם מטרה שאינה מסומנת בחץ וסביבו עיגול? לולא הסימון, קשה מאוד לדייק את המטרה.

נסו להצביע אל עבר האופק ולהסביר לזה שלצדכן מה אתן רוצות להראות לו. לעומת זאת, לו היה חץ תקוע בדיוק במקום וסביבו מצויר עיגול, כל מה שהייתן צריכות לעשות הוא לכוון את מי שלצדכן, אל מראה המטרה. זה בדיוק ההבדל בין להגיע לשיחה עם כל אדם, כשאת יודעת מה את רוצה להגיד וכשאינך יודעת. סביר להניח שאם את יודעת, סמוכה ובטוחה, תגמגמי פחות וכנראה גם לא תגמגמי כלל.

גם במטרות שלנו בחיים, עלינו לוודא ראשית, שזרקנו את החץ והקפנו את המטרה בעיגול. מדוע הדבר כה חשוב? משום שבכל מקרה, בכל תהליך, יצוצו בעיות ואתגרים לאורך הדרך. זוהי דרכו של עולם ההיעלם שלנו. כך הוא בנוי, שנגלה אור מתוך החושך ולכן תמיד יש הפרעות ותמיד יש מה שנראה כמו בעיות.

השאלה המהותית שגם תקבע כיצד תיראה הדרך, היא האם האנרגיה שלנו מופנית כלפי המטרה או שמא כלפי הבעיות. אם אנחנו מחליטים שהאנרגיה שלנו במטרה, המערכת הפנימית תגייס את כל הצרכים שלה להגשמת המטרה. אם נתמקד בבעיות, המערכת הפנימית תגייס את כל הצרכים שלה ליצירת הבעיות וזאת משום שהמערכת הפנימית פועלת על פי מה שאנחנו מזמנים לה. אם נתמקד בבעיה, נצטרך לפתור בעיה ועוד בעיה ועוד בעיה. להתגבר על עוד פחד ועוד חסימה. בסוף נגיע למטרה מותשות וחסרות אנרגיה. נרגיל את עצמנו להסתכל על המטרה מתוך עליונות רוחנית מנצחת ולא נאפשר למה שנראה כבעיות – לשלוט בנו. אפשר לראות את הבעיה, אך להזיז אותה לצד ולקבוע: אני במטרה. וכמובן לא לשכוח הודיה לבורא עולם כי תודה זו דרגה נעלית כתפילה וככל שנרבה להיות בהודיה נזכה לראות את התגשמות הטוב.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close