חדשות בארץחוץ ומדיניכותרת ראשית משנית

בנט המריא לבחריין: "לא זקוקים לבן גביר"

ראש הממשלה נפתלי בנט המריא לביקור היסטורי ראשון בבחריין • טרם ההמראה התייחס גם למצב הביטחוני הרופף בשכונת שמעון הצדיק בבירה ותקף את ח"כ איתמר בן גביר

בהזמנת יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח’ליפה, המריא היום ראש הממשלה נפתלי בנט לביקור במדינה שחתמה על הסכמי אברהם יחד עם איחוד האמירויות.

הביקור של נפתלי בנט הינו ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בבחריין.

בטרם המראתו, אמר ראש הממשלה בנט: "אני ממריא כעת לבחריין, לביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי בממלכה. זה אירוע מרגש.

"אני הולך לפגוש את המלך, את יורש העצר ולקיים שורה של פגישות, שהמטרה שלהן היא לצקת תוכן ואנרגיה בשלום בין שתי המדינות.

פרסומת

"אני חושב שבתקופה הסוערת הזאת חשוב שדווקא מהאיזור שלנו ייצא מסר של שיתוף פעולה, של רצון טוב, של עמידה משותפת מול איומים ושל בניית גשרים לשלום".

בנט אף התייחס למצב הביטחוני השורר בשכונת שמעון הצדיק (שייח ג'ראח) בבירה, להצתת בית משפחת ישובייב ולעימותים הקשים סביב הקמת הלשכה הפרלמנטרית של ח"כ איתמר בן גביר. "המצב של הצתות בתי יהודים בעיר הבירה של ישראל הוא דבר שלא מתקבל על הדעת. לכן, אני יכול להגיד לכם שכבר עכשיו משטרת ישראל מגבירה את רמת האבטחה והיא תדאג לאבטח את כלל תושבי העיר גם בשכונות רגישות – זה תהליך שכבר קורה" אמר בנט בהתייחסות ראשונה למצב.

בנט הוסיף מתח ביקורת על ח"כ בן גביר: "אנחנו לא זקוקים לפרובוקטורים שיבואו כדי להדליק את האיזור רק בשביל מטרות פוליטיות. אנחנו לא צריכים – לא את עופר כסיף, לא את בן גביר ולא את טיבי – שינהלו לנו את ירושלים. אנחנו נטפל בזה ונביא את היציבות והביטחון לתושבי העיר. זה התפקיד של ממשלת ישראל ולא של אף אחד אחר".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close