היום בחדשותהיום בכותרותחוץ ומדיניכותרות נוספות

טבח בארה"ב

עשרה הרוגים מאירוע ירי המוני בקליפורניה

כעשרה בני אדם נוספים שהיו במקום נפצעו בדרגות חומרה שונות ופונו לקבל טיפול בבתי חולים באזור • צוותי חירום והצלה רבים הוזעקו למקום, אולם היורה טרם נתפס והמשטרה מנהלת אחריו חיפושים • הנשיא ביידן: "עוקב מקרוב אחרי המצב"

לפחות 10 הרוגים ומספר דומה של פצועים, באירוע ירי המוני בקליפורניה שבארצות הברית.

האירוע התרחש בעיר מונטריי פארק, הממוקמת מזרחית ללוס אנג'לס, כאשר אלמוני ממוצא אסייתי בשנות ה-30 עד 50 לחייו שזהותו עדיין אינה ידועה, שפתח בפיגוע הירי, שנכון לשעה זו מניעיו אינם ברורים וייתכן כי מדובר בפשע שנאה.

קפטן אנדרו מייר ממשטרת לוס אנג'לס אמר בתדרוך לתקשורת, כי השוטרים שהוזעקו לזירה הבחינו באנשים "זורמים החוצה בצרחות", וכשנכנסו פנימה הבחינו בכבאים שכבר הוזעקו לשם והעניקו טיפול ראשוני לנפגעים. הוא ציין כי מותם של כל עשרת ההרוגים נקבע במקום.

שריף מחוז לוס אנג'לס, רוברט לונה, אמר כי ממצאים ראשוניים מצביעים על כך שהחשוד, שעדיין נמצא במנוסה, הוא גבר אסייתי. הוא הדגיש מספר פעמים כי מדובר בפרטים ראשוניים בלבד וכי המשטרה קיבלה מספר תיאורים שונים מעדי ראייה.

פרסומת

במשטרה המקומית חוקרים קשר אפשריים בין הירי לבין האירועים שהתקיימו באזור. במשטרה גם בוחנים ירי נוסף שהתרחש כעבור 20 דקות בשכונה הסמוכה אלהמברה, ללא נפגעים, לאחר שלטענת גורמים ייתכן שיש קשר בין שני האירועים. לדברי הגורמים, אותר מטען חבלה באזור אלהמברה, אבל לא ידוע אם יש קשר בין האירועים.

על אף הזמן הרב שחלף מאז האירוע, החשוד עדיין מסתובב חופשי. הנשיא ביידן צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "עוקב מקרוב אחרי המצב הזה ככל שהוא מתפתח, וקורא לקהילה לעקוב אחר הנחיות של גורמים מקומיים ורשויות אכיפת החוק בשעות הבאות".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close