חוץ ומדיניכותרות נוספותמבזקיםרכב

מהדקים את הקשר

קו תעופה חדש: ישראל-בוסטון

שרת התחבורה מרב מיכאלי, שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס, הנהלת רשות שדות התעופה, הנהלת נתב"ג והנהלת חברת התעופה דלתא, השתתפו היום בנמל התעופה בן גוריון, בטקס חניכת קו התעופה החדש ישראל-בוסטון

שרת התחבורה מרב מיכאלי, שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס, הנהלת רשות שדות התעופה, הנהלת נתב"ג והנהלת חברת התעופה דלתא, השתתפו היום (שישי) בנמל התעופה בן גוריון, בטקס חניכת קו התעופה החדש ישראל-בוסטון.

בפתח דבריה אמרה השרה מיכאלי: ברכות לכולנו על החיבור החדש בין ישראל לבוסטון. יש לחיבור הזה הרבה יתרונות, הוא עוד סימן ליציאה מהקורונה והוא חשוב לחיזוק ופיתוח התעופה האזרחית והחברות שלנו עם בת בריתנו ארה"ב.

עוד הוסיפה: החיבור בין ישראל ובוסטון מסמל את הקשר הייחודי שיש לנו בין מדינה של חדשנות וסטארטאפ למקום של אקדמיה, הישגיות וקדמה שכל העולם מגיע אליה כדי לקחת את האנושות קדימה. העובדה שנוכל לעשות זאת בקלות, בזמן קצר יותר ובצורה ישירה היא בשורה של ממש.

בסיום דבריה אמרה כי: חיזוק הקשרים בין ישראל וארה"ב מבוסס על הרבה דברים, בראש ובראשונה על האמונה בערכים המשותפים שהחשוב בהם הוא הדמוקרטיה. אנחנו שמחות לראות את המחויבת של ארה"ב לביטחון העולמי וספציפית לביטחון של מדינת ישראל, עם ההחלטה לשמור כוחות מסויימים ברשימת ארגוני הטרור ובהטלת סנקציות על אלה שרוצים להרוס את השלום בעולם.

פרסומת

בהמשך נאם שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס ואמר כי: מה ששרת התחבורה עושה בממשלה הזאת חשוב בצורה בלתי רגילה. התיירות שלנו חוזרת כעת, וזה משמח מאוד שלא צריך יותר לקרוא לציבור לבקר כאן בישראל, כי הם פשוט באים. האירוע הזה היום מחזק ומעלה מדרגה ביחסים הבלתי ניתנים לשבירה בין מדינת ישראל וארה"ב.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close