היום בחדשותחדשות הכלכלהכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקים

"לגלות התחשבות"

עליית המחירים: החל מיום א' הקרוב מחיר הלחם יעלה ב-20%

אחרי המים והחשמל, גם מחיר הלחם מזנק: שרת הכלכלה הודיעה כי החל מיום ראשון הקרוב יעלה מחירו של הלחם ב-20% • שרת הכלכלה: ״ככל שיוזלו מחירי חומרי הגלם, יופחת גם מחירו של הלחם"

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, ציינה היום (ד), כי נוכח גל התייקרויות העולמי המשפיע על עליית המחיר, לא אישרה להסיר את הפיקוח על הלחם והוא יישאר מפוקח. עם זאת, מחירו צפוי לעלות בצורה ניכרת במיוחד.

"לאור  התנאים המוגדרים בחוק, יעלה מחירו של הלחם המפוקח, ככל הנראה, מיום א', בשיעור של כ-20%, אך בכוונתי להמשיך ולפעול לשיפור המנגנון על פיו מעודכנים מחירי המוצרים המפוקחים, כך שגם שיקולים חברתיים ורווחת הציבור יילקחו בחשבון בעת קביעת המחיר ללחם מפוקח.

על אף ההכרה בעליית מחירי התשומות בייצור לחם, צר לי כי לצד ההחלטה של המאפיות  להעלות מחירים במגוון רחב של מוצרים רק לאחרונה, הן מתעקשות להעלות גם את מחירו של הלחם הבסיסי והכל כך משמעותי בתזונה של משפחות רבות בישראל.

אני קוראת לקמעונאים לבחון העלאה חלקית במחירי הלחם המפוקח כדי לגלות התחשבות בצרכנים. במקביל, הנחיתי את אנשי המקצוע במשרד להמשיך ולעקוב אחר מחירי החיטה והקמח בעולם. ככל שיוזלו מחירי חומרי הגלם, אדרוש מוועדת המחירים להפחית את מחירו של הלחם המפוקח, בהתאם למנגנון על פיו פעלה בבקשה להעלות את המחיר״.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close