היום בחדשותחרדיםכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםפוליטיקה

סוער ביהדות התורה

בכירים במפלגה נגד גפני: "הפך לתעשיית הברחת קולות"

אמש חגג יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, את שמחת נישואי נכדתו בבני ברק כשפוליטיקאים רבים - בעיקר מהקואליציה - הגיעו לשמוח עימו • ביום שאחרי, בתוך יהדות התורה, הסכינים נשלפות: "הוא מדבר שנה שלמה על שנאה לחרדים, מה שאמור להיות מתורגם לקולות ודווקא כעת הוא מתהולל איתם בימי הולדת ובאירועים"

אמש חגג יושב ראש יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, את שמחת נישואי נכדתו, באולמי טרקלין בבני ברק. בשמחה השתתפו בכירי המערכת הפוליטית בעיקר מהקואליציה, כשגם ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, מצטרף לאיחולים שאותם שיגר באמצעות הטלפון, אלא שהשמחה שהייתה אמורה להיות במעונם, הפכה עד מהרה לחבית נפץ בתוככי יהדות התורה.

במהלך הערב פורסמו תיעודים שונים משמחת החתונה, כשיושב ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) מצטלם יחד עם בני המשפחה המורחבת, כאילו היה דוד יקיר, שהגיע לביקור. בנוסף, פורסמו תיעודים בהם נראית יו"ר מפלגת העבודה שרת התחבורה מרב מיכאלי רוקדת מאחורי המחיצה, בנוסף לפוליטיקאים אחרים.

החיבוק החם שקיבל גפני מבכירי הקואליציה שהגיעו או התקשרו לשמוח עמו בשמחת הנכדה, מגיע לאחר שבתקופה האחרונה, גפני עושה הכל כדי להיות הבן הסורר של האופוזיציה, כשהוא נאלץ שוב ושוב להכחיש את הכוונה להצטרף לממשלה בראשות 'יש עתיד'.

בעקבות התיעודים, בכירים ביהדות התורה תוקפים בחריפות בשיחה עם יום ליום, את מי שעומד כעת בראש המפלגה ומבקש לעמוד בראשה גם בבחירות הבאות. "האיש הפך לתעשיית הברחת קולות" מאשימים הגורמים "במשך שנה הוא לא עזב לרגע את נתניהו, אבל דווקא כעת כשהגיע הזמן לפרוע את הצ’ק מול הציבור, הוא מפלרטט עם גנץ ולפיד (צודק לכשעצמו, אבל ממש לא הזמן) ומבריח את אותם קולות".

פרסומת

לדברי הגורמים שמזכירים גם את חגיגת יום ההולדת לח"כ גפני בה השתתף ראש הממשלה (בשבתו כחליפי) יאיר לפיד ובכירי יש עתיד, "גפני מדבר שנה שלמה על שנאה לחרדים, על שרודפים אותם באופן אישי, מה שאמור להיות מתורגם לקולות ודווקא כעת הוא מתהולל איתם בימי הולדת ובאירועים. ברור שהוא ינסה להגיד שהוא לא זה שהזמין וזה הלשכה שלו וכדומה, אבל בשורה התחתונה הוא עושה נזק אלקטורלי ליהדות התורה והמרוויחה הגדולה תהייה ש״ס".

הגורמים ביהדות התורה ששוחחו עם יום ליום אומרים כי "לא סתם בן גביר שם את ש"ס כמטרה, הואיל והיום היא מדברת אל גרעין קשה של מצביעי ימין והרבה חרדים אשכנזים שלא רוצים להצביע יהדות התורה בגלל גפני, יצביעו לש״ס. לא מדובר באחדים, אבל את גפני זה לא מעניין. בשביל כמה חיבוקים מהשמאל והתקשורת, הוא מוכן לפגוע במפלגה באופן שקשה יהיה לתקן".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close