היום בחדשותמבזקיםפוליטיקה

"הצביעות בהתגלמותה"

פינדרוס נגד השר המוסלמי: "פגיעה ביסודות הדמוקרטיה"

אחרי שהשר עיסאווי פריג' תקף בחריפות וכינה כינויי גנאי את השופט שאישר את התפילה בהר הבית, ח"כ פינדרוס עולה למתקפה: "יש מיעוטים שמותר להם ויש מיעוטים שאסור להם. כאשר מדובר בח"כ חרדי זו הסתה, ואילו אצל שר ממרצ זו חופש הביטוי"

סאגת הר הבית ממשיכה להעסיק את המערכת הפוליטית, בעקבות הפסיקה התקדימית של שופט השלום ציון סהראי אשר פסק כי אין עבירה פלילית בקריאת 'שמע ישראל' והשתחוויה בהר הבית.

אמש, התייחס לכך השר המוסלמי עיסאווי פריג' (מרצ) ותקף בחריפות את השופט סהראי, כשהוא אף מכנה אותו בכינויי גנאי. "ההחלטה לאפשר את הפרת הסטטוס קוו במתחם אל אקצא, איננה רק שגויה, אלא גם חסרת אחריות ומסוכנת. מספיק טיפש אחד כדי לשרוף יער שלם וכדי לעצור את התבערה. על היועמ"ש והפרקליטות לערער על ההחלטה ולבקש את דחיית יישומה. לפני שנמצא את עצמנו במערבולת אלימות כתוצאה משיגעון גדלות של שופט שלום אחד".

ח"כ יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה מסר הבוקר בתגובה "להתקפות החריפות והמסוכנות" של השר עיסאווי פריג׳ נגד מערכת המשפט: "אני מביע חשש עמוק בעקבות ההשתלחות המבישה של שר מכהן בממשלת ישראל כלפי מערכת המשפט".

פינדרוס הוסיף והזכיר את העליהום כנגדו לאחר שאמר כי החלום שלו הוא לפוצץ את בית המשפט: "זה מהווה פגיעה אנושה ותקדימית ביסודות הדמוקרטיה בישראל, ואני סמוך ובטוח שדוברות מערכת המשפט תוציא הודעה מיוחדת בעניין. תמוה במקצת הכיצד לפני מספר ימים הזדעזעו חברי הממשלה ושלוחיהם בתקשורת הישראלית לנוכח ביטוי מטאפורי ביחס לבית המשפט העליון, ואילו כאשר מדובר בדברים בוטים וחמורים שנאמרים מפיו של שר מכהן, שוררת דממה.

פרסומת

מצער להיווכח בפעם המי יודע כמה שבמדינת ישראל יש מיעוטים שמותר להם ויש מיעוטים שאסור להם. כאשר מדובר בח"כ חרדי זו הסתה, ואילו אצל שר ממרצ זו חופש הביטוי. השתיקה מקיר לקיר היא המחשה חיה של הצביעות בהתגלמותה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close