היום בחדשותחדשותחדשות בארץכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםפוליטיקה

ועדת החקירה הממלכתית

נתניהו: לא ידעתי שהיתה בעיה בטיחותית במירון

נתניהו הבהיר לחברי הוועדה: "לא ידעתי שיש בעיה בטיחותית קריטית. באירועים המוניים יש צפיפות. אבל מדי שנה זה התכנס, הגיעו מאות אלפים ומרות הצפיפות לא הייתה לי ידיעה על בעיה בטיחותית"

יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שהיה ראש הממשלה בזמן האסון בהילולת ל"ג בעומר בהר מירון, מעיד היום (חמישי) בפני ועדת החקירה הממלכתית.

נתניהו הבהיר לחברי הוועדה: "לא ידעתי שיש בעיה בטיחותית קריטית. באירועים המוניים יש צפיפות. אבל מדי שנה זה התכנס, הגיעו מאות אלפים ומרות הצפיפות לא הייתה לי ידיעה על בעיה בטיחותית".

הוא הוסיף: "לא עסקתי בסכנת הבטיחות. ראש ממשלה לא נכנס לזה. עסקתי במנגנון שיקבע מה צריך לעסוק בהר. אני ראש הממשלה היחיד שטיפל בזה בכלל, כי הביאו אליי את דוחות המבקר. הממשלות היחידות שעשו משהו בנוגע להר אלו הממשלות שבראשותי".

עוד אמר כי "ברגע זה יש מאותו ואלפי שאלות בטיחותיות בשטח בישראל. אי אפשר ולא נדרשים לכל אחד מהם. אנשי המקצוע מטפלים בזה. מירון שייך לחלק מהדברים האלה".

פרסומת

הוא ציין: "לא פעלתי לפי לחצים, החרדים רצו שזה יהיה פתוח. זה לא הנחה אותי. זה לא על סמך לחצים, זה על סמך הנחיות של משרד הבריאות. מה שעניין אותי זאת השורה התחתונה של משרד הבטחון. והם היו בעד. ההסכמה העקרונית על המתווה התקבלה ויוצאים לדרך.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close