היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

אבי מעוז מאשים

"מינוי מ"מ מנכ"ל הרבנות – לשם קידום רפורמת הכשרות"

מדוע לא ממונה מנכ"ל קבוע לרבנות הראשית? יו"ר נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, טוען בשאילתא שהגיש, כי במינוי מ"מ המנכ"ל, נפלו פגמים • לדבריו: ועדת האיתור לא אישרה את התאמתו לתפקיד. מעלה חשש שמדובר ברצון להשאיר את מי שיישם את רפורמת הכשרות כרצונו של כהנא"

האם מינויו של ממלא מקום מנכ"ל הרבנות הראשית, הראל גולדברג, בניגוד לעמדת ועדת האיתור, נועד לאפשר את קידום רפורמת הכשרות, שיזם סגן השר כהנא?

בשאילתא שהגיש בימים האחרונים, יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז, לשר לשירותי דת, עולה כי במינויו של גולדברג לתפקיד ממלא מקום המנכ"ל נפלו לכאורה פגמים.

בשאילתא שהגיש והגיעה לידי יום ליום מאשים מעוז את ראש הממשלה לשעבר בנט, המשמש בתפקידו כממלא מקום השר לשירותי דת, כי "לאחר שכהונתו של הראל גולדברג כמ"מ מנכ"ל הרבנות הראשית הסתיימה והוארכה באופן זמני פעמיים, ולאחר שוועדת האיתור לא אישרה את התאמתו לתפקיד, כולל לאחר ערעורו, לאחרונה הארכת שוב את תפקיד מ"מ מנכ"ל הרבנות, בניגוד לכל כללי המנהל התקין והתקשי"ר , באופן שמעלה חשש כי בעצם מדובר ברצון להשאיר בתפקידו את מי שיישם את רפורמת הכשרות בהתאם לרצונך ולרצון סגנך", האשים מעוז.

לדבריו יו"ר נעם, וועדת האיתור פרסמה מספר מועמדים לתפקיד, אולם למרות זאת, ראש הממשלה החלופי והשר לשירותי דת נפתלי בנט בחר להאריך את מינויו של גולדברג כממלא מקום. "מדוע לא ממונה מנכ"ל לרבנות הראשית לישראל בדרך המלך מזה תקופה ארוכה מבין המועמדים שוועדת האיתור פרסמה בהחלטתה לפני מספר חודשים כנדרש בכל מנהל תקין" תהה מעוז והוסיף לשאול: "מדוע מאריכים למ"מ מנכ"ל הרבנות הראשית את התפקיד בניגוד לתקשי"ר (הליך איוש משרה זמנית) ובניגוד להחלטת וועדת האיתור שהוא איננו מתאים לשמש כמנכ"ל הרבנות הראשית".

פרסומת

בנט, המשמש כאמור כשר לשירותי דת, טרם הגיב לעניין, בשל העובדה שמליאת הכנסת בפגרה. תגובתו תתפרסם, לכשתתקבל.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close