היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתפוליטיקה

בן גביר:

ככל שהזמן עובר – גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ'

בן גביר: "אני מוותר לבצלאל על המקום הראשון. למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון להוציא את המיץ ורק אז מחילים לדבר? אני לא אחכה חודש וחצי"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, אומר כי ככל שהזמן עובר, גובר הסיכוי שירוץ בנפרד מיו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'. 

בריאיון בכאן רשת ב' אמר בן גביר כי פנה לסמוטריץ' וקרא לו להיפגש, אך עד כה לא נפגשו השניים. "אני מוותר לבצלאל על המקום הראשון. למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון להוציא את המיץ ורק אז מחילים לדבר? אני לא אחכה חודש וחצי עד הפריימריז במפלגת הציונות הדתית כדי להתחיל לדבר".

בן גביר הגיב בריאיון לדברי השר חילי טרופר שהזכיר את עברו הפלילי ואמר כי יש להקים ממשלת מרכז ללא הקצוות במפה הפוליטית. "הורשעתי בחלוקת כרוזים שכתוב עליהם 'כהנא צדק' ו'לגרש את האויב הערבי'. הורשעתי גם בגרפיטי ובהקמת מאחז. חילי טרופר סיפר על פועלו כאיש חינוך. מי שממהר לסלוח לנער שאנס נערה צריך לקחת בפרופורציה נער צעיר שחילק כרוזים והוא לא מפחיד אף אחד. היום לא הייתי מחלק כרוזים כאלה, אני לא מכליל את הערבים, עשיתי טעות. הבעיה של טרופר איתי היא, שהוא רואה סקרים ורואה שאפילו אנשים שמצביעים לגנץ וסער מתלבטים אם להצביע לי".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close