היום בחדשותחדשותחרדיםכללימבזקים

ירד מהפסים

מנכ"ל הרכבת: "טעיתי, צר לי על כך"

סערה בעקבות תיעוד מדברי מנכ"ל רכבת ישראל, בה הוא נשמע מביע זלזול מחפיר בציבור החרדי ובעובדות הרכבת • ח"כים במפלגות דורשים את פיטוריו • בעקבות הסערה, מנכ"ל הרכבת פרסם הודעת התנצלות

מנכ"ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר מביע הבוקר (שלישי) את התנצלותו על הזלזול שהביע בציבור החרדי לאחר הלוויתו של הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל.

"הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. טעיתי צר לי על כך ואני מתנצל. איני מחפש הסברים ותירוצים. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי ובוודאי לא את השירות והכבוד שאני מקפיד לתת לכל אדם בכל תפקידיי ובוודאי ברכבת".

"אבדוק את עצמי פנימה איך יצאה תקלה כזו תחת ידי ואתקן להבא. אני באופן אישי נכחתי בכל משך אירוע הלוויה בתחנת בני ברק על מנת ולוודא כי כלל הנוסעים יקבלו את השירות המיטבי ויחזרו לביתם בשלום", אמר המנכ"ל.

העיתון "ידיעות אחרונות" פרסם כי בשיחה סגורה שנערכה בשבוע שעבר סיפר מנכ"ל הרכבת שעובדות הסתובבו על הרציפים ביום ההלוויה באופן מכוון, כדי למנוע מהציבור החרדי שרצה להגיע להלוויה מלהתקרב למסילה. "מה מרחיק את החבר'ה האלו, את הדוסים, מהרציף? שתי בנות אמיצות שהלכו על הקו הצהוב", אמר.

פרסומת

במפלגות החרדיות הגיבו בזעם על דברי מייקסנר.

ח״כ יואב בן צור אמר: "הדברים הבוטים של המנכ״ל נגד המגזר החרדי הם תמצית ההסתה שמשתוללת נגד המגזר בשנה האחרונה. אין מקום בחברה מתוקנת לעובד ציבור שפועל ממניעים גזעניים. אני קורא לשרת התחבורה לפטר אותו במיידי".

ח"כ אורי מקלב הוסיף: "זו התייחסות מזלזלת ועליונות כלפי הציבור החרדי. אפשר להגיד בדיחות על הציבור החרדי ואין אחד שמגנה, אין עוד ציבור בישראל שניתן להשמיץ אותו בצורה כזו".

בתוך כך, הבוקר במהלך דיון שהתקיים בוועדת הכלכלה מנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, התייחסה בדיון לדברים המקוממים ואמרה כי אין מקום לאמירותיו של מנכ"ל הרכבת וטוב שהתנצל עליהם.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close