היום בחדשותכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתכללימבזקים

צפו בשידור חוזר

בליווי פרשים ודגלים: כך התקבל ביידן במשכן הנשיא

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ייפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ויקבל מידיו את עיטור הנשיא בשל תמיכתו בישראל • הנשיא ביידן צפוי להיפגש שם בארבע עיניים גם עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ולאחר מכן גם עם השגריר לשעבר רון דרמר

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התקבל לפני שעה קלה במשכן הנשיא בירושלים, על ידי נשיא המדינה יצחק הרצוג ובליווי פרשים ומסדר דגלים.

הנשיא ביידן חתם בספר האורחים וכתב: "בוז'י ידידי, תודה על כל מה שאתה ומשפחתך עשיתם למען העמקת הקשר האיתן בין שתי מדינותינו הגדולות. משורשינו האירים המשותפים לאהבתנו המשותפת לישראל, אני מאוחדים בלב וברוח. מי ייתן וידידותנו תימשך ותמשיך לצמוח! זה הקטע האירי בכל הסיפור, כפי שסבי פינגן נהג לומר. אלוהים יברך אותך".

בעוד זמן קצר ייערך טקס מיוחד במשכן הנשיא ובו יעניק הנשיא הרצוג לעמיתו האמריקני, את עיטור הנשיא, הנחשב לעיטור היוקרתי ביותר. כעת, נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לפגישה בארבע עיניים.

בתוך כך, בדקות הקרובות צפוי הנשיא ביידן לפגוש את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כשלאחר מכן צפויים להצטרף השגריר לשעבר רון דרמר וראש המטה של נתניהו, צחי ברוורמן. אמש (ד') בקבלת הפנים בנתב"ג אמר ביידן לנתניהו: "אתה יודע שאני אוהב אותך" ולחץ את ידו, תוך שהוא חורג מהגבלות הטקס, שהבהירו כי הנשיא לא ילחץ את ידי הנוכחים.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close