בריאותהיום בחדשותחדשותמבזקים

סקר משרד הבריאות קבע:

שערי צדק במקום הראשון בחוויית המטופל בירושלים

את שנת 2021 מסכם המרכז הרפואי עם ציון של 86% - עליה של למעלה מ-7% במדדי שביעות רצון מטופלים מאז המדידה הראשונה בשנת 2014

בממצאי סקר שערך משרד הבריאות, גם השנה שערי צדק קיבל את הציון המסכם הגבוה ביותר בעיר ירושלים; 91% ממטופלי שערי צדק מרגישים בידיים טובות. את שנת 2021 מסכם המרכז הרפואי עם ציון של 86% – עליה של למעלה מ-7% במדדי שביעות רצון מטופלים מאז המדידה הראשונה בשנת 2014.

מתוצאות הסקר שכללו בין היתר מדדי שיפור תנאים פיזיים, יעילות העצמה ושיתוף המטופל, שמירה על רצף הטיפול, מתן מידע והסברים, יחס וכבוד למטופל, נכונות להמליץ ושביעות רצון כללית, בלטו ביתר עם 91% מדדי יחס וכבוד למטופל ו- מטופל שחש כי הוא בידיים טובות. במדד רמת היעילות עליה של 9% עם ציון 89% לעומת 80% בשנת 2014; במדד רצף הטיפול קיבל שערי צדק ציון העומד על 86% לעומת 77% ב- 2014 ובמתן מידע והסברים 87% לעומת 79% .

שערי צדק נמנה ברשימת מרכזי העל המובילים בארץ בהם אחוז המרוצים גבוה במיוחד. בציון המסכם שניתן לחוויית השירות במחלקות הכלליות של שערי צדק העומד על 89% חלה עליה משמעותית של 8% .בציון המסכם של האגף הפנימי שערי צדק עם ציון 83 % שהוא מעל הממוצע הארצי. ובאגף הכירורגי ציון מסכם של 86%. במודל לניבוי הגורמים המשפיעים על תחושת המטופלים שהם בידיים טובות של משרד הבריאות נמצא כי ההשפעה המרבית נובעת מהפרמטרים של קבלת מענה ללא מאמץ, התייחסות לכאב המטופל, תחושה שהצוות עבד בתיאום ובשיתוף פעולה לטובת מטופלים, שמירה על בטיחות, יחס והסברים של הצוות המחלקה ותחושת המטופל כי שיתפו אותו בקבלת החלטות טיפוליות הנוגעות אליו.

פרופ׳ עופר מרין, מנכ״ל המרכז הרפואי שערי צדק: "בשנת 2021 התמודד המרכז הרפואי עם אתגרים רבים ובהם מתיחות ביטחונית וטיפול במספר רב של חולי קורונה. לצד זאת מגמת העלייה שמסתמנת במדדי חוויית המטופל בציר הזמן שבין 2014 היא תוצאה של השקעה חסרת תקדים בתחום זה כולל הקמת אגף שירות תוך שימת דגש על תנאי המלונאות ומודלים חדשניים של תפיסת האשפוז. נמשיך לפעול להרחבת המענה במכלול חוויית השירות בשערי צדק".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close