היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםמקומי

בצל החשדות

ראש העיר שנחקר בחשד לשוחד וסחיטה הוא רמי גרינברג

בפוסט שפרסם ברשת החברתית, חשף ראש עיריית פתח תקווה, שהוא ראש העיר שנחקר לאחרונה בחשד לשוחד, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד • גרינברג: "אני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו. לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אינטריגות, שנאה ורצון להכשיל"

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הוא החשוד בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע, פרסם היום איגרת לתושבי עירו בה הוא מודה שנקרא לחקירה, אך לדבריו "אין לי מה להסתיר ואני משוכנע שהסוף הבדיקה הדברים יתבהרו".

"עם כניסתי לתפקיד אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה- 24/7, ללא חופשות, ללא בילויים, נטו למען העיר והתושבים" -כך ראש עיריית פתח תקווה. "וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושב ותושבת ואיכות חייהם.
בכל צעד ושעל רק אתם עומדים לנגד עיני והכל כדי שכל אחד ואחת מכם תהיו גאים בעיר שלנו ותהיו שבעי רצון מהשירותים העירוניים השונים והפיתוח הנרחב שאנחנו מקדמים בכל שכונות העיר ובכל התחומים.

במסגרת המחויבות שלי אלכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו.

לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אנטריגות, שנאה ללא סיבה ורצון של מתחרים רק להכשיל.

פרסומת

כראש עיר אני בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד.

" אוהב אני את עמי ואת ארץ ישראל (ואת העיר פתח תקווה ותושבייה היקרים) זה האני מאמין שלי וזו מלאכת חיי ואין לי צורך בשום דבר אחר בעולם"
נכתב ע"י זאב זבוטינסקי ( בסוגריים תוספת שלי)

לשרותכם.ן מכל הלב,

רמי גרינברג,"

כזכור, ראש העיר ושלושה ממקורביו עוכבו לחקירה בלהב 433 בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

ההחלטה לשחררם בתום החקירה, והרחקתו של ראש העירייה ליומיים בלבד, מלמדת כי מדובר בחשדות קלים מאוד, וסיכויים להבשיל לכדי כתב אישום, נמוכים עד בלתי קיימים.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close