כותרות נוספותצבא ובטחון

ברוך פודה ומציל

צמיג בוער, פטריית עשן ופצצת מרגמה

משפחה יהודית נסעה ברכבם בסמוך לכוכב השחר ורק בחסדי שמיים ניצלו מפיצוץ מטען חבלה שהטמינו מחבלים מהכפר הסמוך אל-מוע'ייר • "הייתי יכול לחזור בארונות. לצערי הצבא לא עושה כלום עם המצב הזה"

יוסף מספר על הנס שהתרחש

כמעט אסון: יוסף ואמונה מכוכב השחר, נסעו ברכבם בסמוך למקום מגוריהם ורק בחסדי שמיים ניצלו מפיצוץ מטען חבלה שהטמינו מחבלים מהכפר הסמוך אל-מוע'ייר.

אריאל דנינו, גיסם של בני הזוג, שיתף את הסיפור ברשת החברתית: "גיסי וגיסתי, יוסף ואמונה מכוכב השחר, שניצלו בנס מפיצוץ מטען חבלה שהטמינו המחבלים מהכפר אל-מוע'ייר. תודה לה' על הנס הגדול.

דנינו שיתף תמונה בה נראה חלק מהמטען שהתפוצץ וכתב: "וזה שאריות של המטען חבלה, הוא הורכב מפצצת מרגמה 84 מ"מ. אם זה היה פוגע ברכב שלהם… יכול להיות שהיינו צריכים להיות בעוד כמה הלוויות מחר, לא עלינו ולא עליכם. ברוך פודה ומציל."

יוסף, שרק בנס ניצל, סיפר על ההתרחשות הדרמטית וקבל על התנהלות הממשלה: "נסענו אני והמשפחה, כשלפתע בצד הדרך ראינו צמיג בוער. בהתחלה חשבנו שזה עוד צמיג בוער, כמו שהמחבלים זורקים שם תמיד, אבל כשהתקרבנו אליו היה פיצוץ אדיר. ראינו פטרייה ענקית של אש, ודברים עפים באוויר. בנס לא קרה לנו כלום ומיד לאחר מכן אשתי התקשרה למוקד לדווח.

פרסומת

"ברוך השם אנחנו בסדר" הוא מוסיף ואומר, "אבל בזמן האחרון, כל כמה זמן יש מטען על הציר הזה וערבים זורקים שם אבנים. כל פעם שאני יוצא מהבית אני לא יודע מה יכול לקרות לי. לצערי, הצבא לא עושה כלום עם המצב הזה. הייתי יכול לחזור בארונות, אבל צריך להתעורר. אנחנו מאבדים את זה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close