היום בחדשותכותרות נוספותמבזקיםצבא ובטחון

ניסיון תקיפת האסדה

גנץ: "השליחות של חיזבאללה מאיראן עלולה להפוך לקטלנית"

שר הביטחון בני גנץ, השתתף הערב בסיום קורס קצינים בבה"ד 1 ובמהלכו העביר מסר מאיים לארגון הטרור חיזבאללה • גנץ הבהיר כי האחריות על ריסון חיזבאללה מוטל על לבנון, שעלולה להיפגע במקרה של תגובה ישראלית

שר הביטחון בני גנץ, השתתף הערב בסיום קורס קצינים בבה"ד 1 ובמהלכו העביר מסר מאיים לארגון הטרור חיזבאללה.

את דבריו פתח שר הביטחון במסר לקצינים הטריים: "במציאות של 2022, כשאנחנו מקדשים את הפרט, כשאנחנו באינסטוש, בטיק טוק, בפייס… בעידן של אני ואני – המשימה שלכם הקצינים, היא להוביל את "האנחנו". אתם תצטרכו לשאת את דגל הממלכתיות שהיא קודם כל דאגה לביטחון ולמדינת ישראל".

שר הביטחון העניק גם עצה למסיימי הקורס: "עצה שלי אליכם, היא לא לחשוב כמה פעמים תקלעו לסל ותפגעו עם הכדור, אלא לדאוג לכל השחקנים ולהקשיב לבכירים מכם לאורך הדרך ולשים את המטרה החשובה שעבורה כולכם נמצאים פה היום – ביטחון מדינת ישראל ושמירה על חוסנה, לפני האינטרסים האישיים".

לאחר מכן, כאמור, התייחס שר הביטחון לאיומים מצפון והעביר מסר מאיים לחיזבאללה: "כפי שאתם יודעים, ישראל מאותגרת ממגוון חזיתות. בשבוע האחרון היו ניסיונות כושלים של חיזבאללה לשגר כטב"מים בסמוך לאסדת הגז "כריש" שנבלמו.

פרסומת

"מדינת ישראל יודעת להגן על נכסיה היטב, וחיזבאללה צריך להבין שהשליחות שהוא מבצע בשם איראן – עלולה להפוך לשליחות קטלנית שתפגע קודם כל באינטרסים של אזרחי לבנון, ולערער את היציבות באזור."

לדברי גנץ: "ישראל שומרת לעצמה את הזכות להגיב מול כל פעולה תוקפנית– והאמצעים והמטרות העומדים לרשותנו נרחבים. מדינת לבנון, היא שנושאת באחריות לעצור את התוקפנות האיראנית הממומשת ע"י חיזבאללה משטחה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close