כותרות נוספותכותרת ראשית משניתצבא ובטחון

צה"ל חשף:

ארגון איכות הסביבה התגלה כעמדת חיזבאללה

דובר צה"ל בערבית, סא״ל אביחי אדרעי חושף כי עמדה קדמית חדשה שהקים ארגון חיזבאללה, משמשת לאיסוף מודיעין בגבול עם לבנון במסווה של אגודת ״ירוק ללא גבולות" • בעבר נחשף כי האגודה מפעילה עמדות בקרבת הגבול עם ישראל המשמשות ככיסוי לפעילות אנשי חזבאללה המתבצעת במסווה של פעילות אזרחית

דובר צה"ל בערבית, סא״ל אביחי אדרעי חושף כי עמדה קדמית חדשה שהקים ארגון חיזבאללה, משמשת לאיסוף מודיעין בגבול עם לבנון במסווה של אגודת ״ירוק ללא גבולות". בצה"ל מציינים כי "חיזבאללה מפר ברגל גסה פעם נוספת את החלטות האו״ם על אף נוכחות צבא לבנון באזור; מדובר בהוכחה נוספת לשקר שעומד מאחורי פעילות עמותת ירוק ללא גבולות".

חשיפתו של דובר צה"ל מגיעה לאחר דברי מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם, שאמר לאחרונה כי ״בתקופה האחרונה התגברה בניית העמדות הקדמיות של ארגון חיזבאללה על קו הגבול; אנו מכירים אותם בשמם ומהיכן הם מגיעים; בבוא היום הם ישלמו את המחיר, הם ושולחיהם וגם כפרי החזית המשמשים להם בסיס טרור צבאי; אנו נהרוס את כל תשתיות קו המגע״.

בצה"ל חשפו בעבר כי אגודת ״ירוק ללא גבולות״ הינה אגודה לבנונית שמתיימרת לעסוק בתחום איכות הסביבה בדגש על שמירת היערות באיזור הגבול בין לבנון וישראל, אך בפועל האגודה מפעילה עמדות בקרבת הגבול עם ישראל המשמשות ככיסוי לפעילות אנשי חזבאללה המתבצעת במסווה של פעילות אזרחית, תוך הפרת החלטת מועצת הביטחון של האו”ם 1701.

"צה״ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול ככל שיידרש לשמירת הביטחון במרחב ולפעול כנגד כל נסיון להפרת ריבונות המדינה" נמסר מדו"צ.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close