חדשותחדשות בארץכותרות נוספותמבזקים

בית שמש:

פרויקט ראשון ל"שכירות ארוכת טווח"

שר הבינוי והשיכון, ראש עיריית בית שמש, מנכ"לית דירה להשכיר ויו"ר חברת דונה הנדסה חנכו פרויקט ראשון ל"שכירות ארוכת טווח" בבית שמש

בטקס מיוחד במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"לית "דירה להשכיר" ענבל דוד ובעלי חברת דונה הנדסה שלום שי, הונחה היום (רביעי) אבן פינה לפרויקט החדש "דונה אקסלוסיב" של חברת דונה דום בבית שמש.

מדובר בפרויקט של דירה להשכיר בשכונת המשקפיים בעיר שיכלול 156 יחידות דיור, כ-80 מתוכן מיועדות להשכרה ארוכת טווח, ואכלוסו צפוי בסוף שנת 2024.

כרבע מהדירות שיושכרו יעמדו לרשות הציבור במחיר מופחת, וזאת במסגרת תכנית "דירה להשכיר" של משרד השיכון והבינוי. כלל הדיירים שיתגוררו בפרוייקט ייהנו מחוזי שכירות ארוכי טווח למשך 10 שנים, עם פיקוח על שעור עדכון דמי השכירות, בקומפלקסים מנוהלים ומשירותי אחזקה שוטפים לדירות ולבניין.

מדובר בפרויקט ראשון במודל "דירה להשכיר" המוקם בעיר. בנוסף אליו, יוקם פרויקט נוסף להשכרה ארוכת טווח של דונה גם בשכונת "נאות אילנה", ואשר יכלול כ-250 יח"ד, מתוכן כ-180 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

פרסומת

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, אמר: "הפרויקט הזה הוא בשורה לאומית הן לשוק השכירות בישראל והן לעיר בית שמש. שכירות לטווח ארוך מאפשרת לזוגות צעירים לגור באותו מקום כעשור עד לרכישת דירה תוך ידיעה ברורה מה יהיה גובה השכירות. זה משמעותי, אסטרטגי וחשוב. אנחנו במשרד הבינוי והשיכון פועלים היום בשני מישורים- בנייה מאסיבית של יחידות דיור למכירה ומנגד מגדילים משמעותית את היצע הדירות להשכרה. כך אנו פועלים בבית שמש בשיתוף פעולה הדוק עם ראשת העיר, ואני מאמין שבעתיד עוד נרחיב את פעילות הדיור להשכרה והמכירה כאן בבית שמש ובכל הארץ".

ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "פרויקט "דירה להשכיר" הראשון בתולדות העיר בית שמש הוא מכפיל כוח לעידוד צעירים וזוגות צעירים בוגרי העיר להמשיך ולהתגורר בעיר ומעודד צעירים שאינם תושבי העיר לקבוע את מושבם כאן. העיר בית שמש עוברת מהפכה בעולם הפיתוח הכלכלי והתמיכה בדיור לצעירים באמצעות "דירה להשכיר" היא מנוף פתרון הדיור לצד פתרונות התעסוקה עליהם אנחנו עמלים. מודה לכל העוסקים בנושא בהובלת שר השיכון השר זאב אלקין".

יו"ר דונה, שלום שי: "חברת דונה היא שחקנית מובילה בתחום שכירות ארוכת הטווח. זהו פתרון מצוין למחירים הגבוהים בשוק הנדל"ן ואפשרות טובה בפני משפחות רבות ליהנות מדיור איכותי במחיר הוגן. אני שמח על ההזדמנות להרחיב את תנופת הבניה כאן בבית שמש ולדונה יש חלק משמעותי בכך. אנו נדאג כי לתושבים בפרויקט יהיו התנאים הטובים ביותר, ליווי הדייר לאורך כל שלבי הפרויקט ותחזוקה מצויינת לאורך השנים. חברת דונה תמשיך להוביל בשוק הנדל"ן ולספק לתושבי ישראל דיור במחיר הוגן ובסטנדרט גבוה".

ענבל דוד מנכ"לית "דירה להשכיר": "אנחנו נרגשים לצאת לדרך עם פרויקט ראשון של שכירות ארוכת טווח בעיר בית שמש, ובכך להמשיך ולבסס את שוק השכירות המוסדית בישראל. בחודשים הקרובים יתאכלסו 1,600 דירות להשכרה ארוכת טווח בתל אביב, שהם, כרמיאל, נהריה, גן יבנה, רמלה וחולון, ובהן זוגות צעירים ומשפחות שייהנו ממגורים ביציבות וודאות לשנים ארוכות. התנופה שאנחנו עדים לה, 70 פרויקטים וסה״כ 17,000 יח״ד, היא תוצאה של מדיניות ממשלתית, בהובלת שר הבינוי והשיכון, שמעניקים במה מרכזית לדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל״.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close