היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםצבא ובטחון

ניסיון לרצח יהודים

פיגוע בקבר יוסף: מח"ט שומרון נפצע באורח קל

אל"מ רועי צוויג ושני אזרחים נפצעו באורח קל מאש מחבלים לעבר מתחם קבר יוסף. כוחות צה"ל פינו את האזרחים ששהו במקום והשיבו בירי לעבר המפגעים

במהלך כניסת מאות מתפללים הלילה (חמישי) למתחם קבר יוסף בעיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון, נפתחה אש מאסיבית על ידי מחבלים חמושים לעבר מתחם הקבר.

לוחמי צה"ל השיבו באש לעבר מקורות הירי. כתוצאה מירי החמושים, נפצעו שני אזרחים באורח קל ופונו לבית חולים.

גם מפקד החטיבה המרחבית שומרון, אלוף-משנה רועי צוויג פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לאחר שנפגע באורח קל באירוע.

כוחות צה״ל פינו את כל האזרחים ממתחם הקבר אל מחוץ לעיר שכם באופן מיידי.

פרסומת

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הגיב לפיגוע ואמר: "מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, סירב לטפל בפציעתו ואפילו לבדוק אותה, לפני שסיים את פינוי כלל המתפללים בצורה בטוחה. הוא גיבור אמיתי, ואני מצדיע לו בשם כל עם ישראל".

"אל מול הגבורה,הזו של חיילי צה"ל ומפקדיו אנחנו רואים את השפלות והפחדנות של הברברים מהרשות הפלסטינית, שיורים מתפללים שלווים בקבר יוסף, זמן קצר לאחר ששברו ושרפו את המקום הקדוש".

עוד אמר: "הפיגועים האלו מתאפשרים משום שהממשלה לא נותנת לצהל לחזור,לקבר יוסף, כפי שמוסרי וכפי שנדרש. חוסר הנוכחות של צה"ל במקום הקדוש הזה, היא הסיבה שבגללה ה'רשות הפלסטינית' הרצחנית מרימה ראש ומרשה לעצמה לירות ביהודים בשעת תפילתם. יש לי חדשות למי שחושב שיבריחו את עם הנצח ברובים וטרור, אנחנו לא נוותר על האחיזה בקבר יוסף, אנחנו נמשיך להגיע לקברו של יוסף הצדיק. לא נוותר על האחיזה במקום, אנחנו מחזקים את חיילי צהל, עם ישראל ינצח את הטרור".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close