היום בחדשותכותרת גדולה ראשיתפוליטיקה

זכות השיבה לקואליציה

נחשף ההסכם שהושג בתמורה לחזרת רע"מ לקואליציה

אחרי החזרה של רע"מ לשורות הקואליציה, הושג הסכם חדש בין התנועה האיסלאמית לקואליציה, הכולל מתווה לבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב • על פי ההסכם, תוספת או בנייה של מבנים חדשים עד טווח של 70 מטר ממבנים קיימים תתאפשר ללא צו הריסה או קנס

מפלגת רע"מ הודיעה הערב (ראשון) כי במסגרת המו"מ עם הממשלה וההסכם החדש עם הקואליציה, הושג מתווה לבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב. כך דווח ב'ערוץ 12'.

על פי המתווה, תוספת או בנייה של מבנים חדשים עד טווח של 70 מטר ממבנים קיימים תתאפשר ללא צו הריסה או קנס. על פי ההודעה השינוי במדיניות הממשלה מאפשר להרחיב את המבנים הקיימים עד ל-70 מטר, ולהקים מבנה נוסף באותו שטח בתיאום עם הגורמים המוסמכים. לדברי רע"מ, הדבר פותח את הדרך לזוגות צעירים לבנות בית מבלי לחשוש מפני הריסה או הפרה של החוק.

בנוסף, השינוי במדיניות הממשלה יאסור על הריסות תוספות קיימות למבנים, יאפשר תחזוקה של הבתים הקיימים ושינוי הגגות שלהם. רע"מ ציינה בהודעתה שיתאפשר לתושבים שבתיהם סמוכים למקום בו מבוצעים פרוייקטים של תשתית כדוגמת כבישים ומסילת ברזל להעתיק את מקום מגוריהם באופן זמני ולקבל חיבור לתשתיות עד לחזרתם למקום המגורים המקורי.

במפלגת הליכוד הגיבו לדיווח ובהודעה שפרסמו כתבו, "כדי לשמור על כסאו בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא. משמעות ההחלטה לאפשר ולהכשיר בנייה בלתי חוקית בלתי מוגבלת היא מסירה סופית של הנגב".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close