היום בחדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

האיחוד המסתמן

מקלב צוהל על דחיקת הנדל וכהנא: "מחזרים על הפתחים"

על רקע הדיווחים כי שר התקשורת יועז הנדל צפוי להיוותר מחוץ לאיחוד המדובר בין כחול לבן לתקווה חדשה, ח"כ מקלב צוהל: "מי שפגע בקודשי ישראל ביוהרה - עומד כעת ומחזר על הפתחים תוך ביזוי עצמי רב"

על רקע הדיווחים בנוגע לאיחוד בין כחול לבן בראשות גנץ, לתקווה חדשה בראשות סער, ח"כ אורי מקלב הגיב לפני זמן קצר על דחיקת שר התקשורת יועז הנדל מרשימת כחול לבן לקראת האיחוד הצפוי.

מקלב התייחס לעובדה כי גם הנדל, שיזם את רפורמת הכשרות, וגם סגן השר כהנא, שנחשב לסדין אדום בעיני המפלגות החרדיות, לא מוצאים את עתידם הפוליטי. "מי שפגע בקודשי ישראל ביוהרה – עומד כעת ומחזר על הפתחים תוך ביזוי עצמי רב" אמר מקלב.

לדברי הח"כ מיהדות התורה, "למרות שהמפה הפוליטית טרם ברורה, אנחנו כבר רואים את הנדל וכהנא מחזרים על פתחי המפלגות עומדים ומבוזים פעם אחר פעם ונזרקים מאחד לשני. הם משלמים על הפגיעה בציבור החרדי ובקודשי ישראל. סער זרק את הנדל, ומתן כהנא מחפש בית כאשר הוא כבר לא מכהן כשר ולא מבין מדוע הוא לא רצוי באף מקום.״

כזכור, מוקדם יותר דווח על איחוד מסתמן בין סער לגנץ, כשהאחרון במקום הראשון וסער במקום השני. על פי הדיווח, הנדל והאוזר, שמנעו בעבר מגנץ להקים ממשלת שמאל-ערבים, יוותרו מחוץ לאיחוד שכזה.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close