היום בחדשותחרדיםכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

חוק הקומה הכשרה

מקלב נגד הנדל: "ניסה להתערב בדרכי החינוך שלנו"

רגע לפני אישור חוק הקומה הכשרה במליאת הכנסת, ח"כ אורי מקלב תוקף בחריפות את שר התקשורת יועז הנדל: "החוק הזה משפיל את שר התקשורת החוק הזה בא לבטל מהלך רודני מאוד"

מליאת הכנסת אישרה לפני זמן קצר את חוק הקומה הכשרה שיזם ח"כ משה ארבל (ש"ס) ונועד לבטל את רפורמת הטלפונים הכשרים של שר התקשורת יועז הנדל.

טרם אישור החוק במליאה, ח"כ אורי מקלב דיבר בפני חברי הכנסת ואמר: "החוק הזה משפיל את שר התקשורת החוק הזה בא לבטל מהלך רודני מאוד, מהלך דרקוני מאוד שפעל שר התקשורת מול אוכלוסיה גדולה מאוד, עמד פה הנדל, מכפיש ומשמיץ את הציבור החרדי, הוא זכה למשלחת ענקית של גדולי ישראל והוא זילזל בהם. ניסה להסית בין הציבורים, ניסה לעורר מחלוקות ונכנס לרכילויות הכי זולות הקיימות הכל בגלל הרפורמה הרסנית הזו שלו.

מול זה הוא לא טיפל בכל הכשלים במשרדו, בהעדר הקליטה והחוסר בשירות ראוי לצרכן. חשובה לו הרפורמה הזו הרבה יותר מחוק הסיבים שיסיע לאזרחי ישראל. שמענו על דברים קשים על נגיעות שקיימים פה בנושא הזה עם האנשים הקרובים לו.

"הוא ניסה להתערב בדרכי החינוך שלנו, חצי מיליון איש רוצים את זה ולא צריך להתחשב בהם? זו החלטה של שר תקדימים מאוד המתערבת בשיקולים צרכניים פרטיים. כולם יכולים לרכוש טלפון כשר, אשכנזים וספרדים, יהודים וערבים, דתיים וחילונים – מי שזה לא מתאים לו שלא ירכוש, אך אין פה כשל שוק". סיכם.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close