היום בחדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

"לא תהיה כניעה"

ליברמן: "מקווה שמי שאחראי על פיזור הכנסת ישלם בבחירות"

שר האוצר אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו השבועית: "העלויות הישירות והעקיפות של הבחירות, העלות היא כ-2.4 מיליארד שקל" • על המו"מ עם הסתדרות המורים: "מקווה להגיע לעמק השווה"

סיעת ישראל ביתנו התכנסה היום (שני) לישיבת הסיעה השבועית, ובמהלכה שר האוצר אביגדור ליברמן, התייחס לפיזור הכנסת המסתמן ואמר: "ביקשתי מאגף התקציבים שיבדקו ויתנו לי הערכה על העלויות הישירות והעקיפות של הבחירות, העלות היא כ-2.4 מיליארד שקל. אני מקווה שמי שאחראי על פיזור הכנסת ועל ההוצאה הענקית והמיותרת הזאת ישלם את המחיר בבחירות הקרובות".

ליברמן הוסיף וציין: "עקבתי אחרי דיונים בוועדות, ביוזמות של הרגע האחרון, חלק מהדברים הם פשוט בלתי סבירים ובלתי אחראיים. זאת פשוט הקרבת האינטרסים של המדינה בשביל קמפיין פרטי ומפלגתי. שמעתי דרישות ויוזמות שהשכל הישר לא יכול לסבול.

"אני יכול להגיד לכל הח״כים וליושבי ראש הוועדות, אני לא אכנע לשום פופוליזם, לא תהיה כניעה לסחיטה ואני אעשה את הכל בהתאם לאינטרס הלאומי והכלכלי של מדינת ישראל, אנחנו נתנהל באופן אחראי ביותר ולא ניתן יד למשחקים".

ליברמן התייחס גם למו״מ עם הסתדרות המורים ואמר: "המו״מ שמתנהל הוא מורכב ולא פשוט, כמו בכל מו״מ יהיו עליות ומורדות, אני מקווה שאנחנו בסופו של דבר תוך זמן סביר נגיע לעמק השווה ונוכל לחתום על הסכם קיבוצי חדש בהיקף מלא ולא הסכם זמני, כי אחרת אין טעם לבזבז זמן וכסף".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close