היום בחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

באופן רשמי

לא מחכים לבן גביר: מפלגת 'נעם' פתחה את קמפיין הבחירות

במפלגת נעם פתחו היום באופן רשמי את מטה הבחירות עם הצטרפותו של מנהל מטה הבחירות יואל אלבז • ח"כ אבי מעוז: "המלחמה על הזהות היהודית תתאפשר רק עם נעם תהיה חזקה בכנסת"

במפלגת נעם פתחו היום באופן רשמי את פתיחת קמפיין הבחירות במשרדי המפלגה, עם הצטרפותו של מנהל מטה הבחירות יואל אלבז.

במטה הבחירות מרכזים כעת מאמץ בגיוס פעילים רבים שיהיו פעילי השטח של המפלגה, וכבר בחודש הקרוב צפויה המפלגה לקיים מחנה פעילים לבני הנוער, בו יתקיימו שיחות, שיעורים והשתתפות בועידה הגדולה שמתכננת נעם במהלך חופשת הקיץ.

יו"ר המפלגה ח״כ אבי מעוז אומר בפתיחת המטה: "הבחירות העומדות לפתחנו מאוד חשובות, אחרי שנה של הנהגה שלקחה את המדינה רחוק רחוק מזהותה היהודית, אנחנו צריכים לשנות כיוון. אני מקווה שננצח את הבחירות האלה בגדול, ותקום קואליציה ראויה. לנעם יש חשיבות אסטרטגית בנתינת הכיוון של המדינה. שהקב"ה יצליח את דרכנו, ונמשיך לעשות את מה שהתחלנו.

שמח על הצטרפותו של יואל אלבז, לנהל את מטה הבחירות. נעם חזקה בכנסת תוכל להילחם על הזהות היהודית. מקווה שנוכל להשפיע בגדול אחרי הבחירות על האופי של הממשלה שתקום. מאחל לכולנו המון הצלחה".

פרסומת

יואל אלבז, מנהל המטה חשף את עיקרי תכנית הפעולה של נעם ושרטט את הקווים הכללים של הקמפיין: " נכנסתי אל תוך רכבת דוהרת, שנה של פעילות אינטנסיבית בכנסת וברשויות המקומיות. הכח של נעם הוא השטח, נגיע אל כל לב, נבעיר את השטח ונביא לימין היהודי את הניצחון”

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close