היום בחדשותחדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

מתכוננים לבחירות

ח"כ אייכלר: "עשינו את שליחותינו במקסימום האפשרי"

לקראת הפלת הממשלה ח"כ אייכלר בראיון: "אנחנו נמצאים במקום הראשון בשביעות רצון הבוחרים, בכנסת הבאה המשיך ביו"ר הוועדה לפניות הציבור"

לקראת הפלת הממשלה וקביעת תאריך לבחירות שככל הנראה יתקיים בתחילת שבוע הבא, ח"כ ישראל אייכלר התייחס בראיון שהעניק לעיתון משפחה על סייעת אגודת ישראל, החשש מבחירות ומה ידרוש בממשלה הבאה.

"הנציגים פעלו בדיוק כפי שנדרש מהם, בסקרים האחרונים התברר כי אגו"י נמצאת במקום הראשון במדד שביעות רצון הבוחרים. אנחנו יכולים בהחלט להגיע לציבור ולומר אנו את שליחותנו עשינו במקסימום האפשרי. לא יכולנו לעשות יותר טוב בתנאים שפעלנו" אמר אייכלר.

"בקדנציה הבאה אני מבקש להמשיך בתפקידי כיו"ר הוועדה לפניות הציבור. אני רואה בזה את העזרה העצומה ביותר לאזרחים. אני ממש לא מעוניין להיות שר. לא בגלל ענווה. אני פשוט בז לכל התפקידים האחרים. מילא אם יציעו לי להיות שר במדינה סקנדינבית. אבל בישראל? בתפקיד הזה אין כבוד והוא לא מכבד ."

לסיום הוסיף: "ישנו הסכם חתום שעליו חתומים כל מרכיבי אגו"י והוא קובע כי יתנהל הליך בוררות עד ליום א' אייר תשפ"ב ובו יוחלט מי יאייש כל מקום וכל תפקיד. הבוררות הזו טרם התקיימה ואין לי ספק שהיא תתקיים הפעם וכך נגיע לבחירות כשהכל ברור ומוסכם ולא שהדברים יקבעו מכח החלטה שרירותית כזו או אחרת" .

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close