היום בחדשותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

עד למשבר הבא?

חוזר מהאולטימטום: יו"ר ועדת הכלכלה יצביע עם הקואליציה

אחרי שאיים שלא להצביע עם הממשלה, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם יו"ר ועדת הכלכלה והבטיח לבחון את הרפורמה בתח"צ • בלשכת ביטון מבהירים כי האולטימטום מוקפא לשבועיים, שבמהלכם יצביע עם הממשלה

ראש הממשלה נפתלי בנט, נפגש הבוקר עם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון, מזכיר הממשלה שלום שלמה, מנכ״ל משרד רה"מ יאיר פינס ונציגי אגף תקציבים, במטרה להביא לפתרון המשבר, שעליו הכריז יו"ר ועדת הכלכלה.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ ביטון, כי לא יצביע עם הקואליציה, עד שלא תשונה הרפורמה בתחבורה הציבורית: "לא אצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי אמון. אל תפגעו בחקלאים בצפון ובחלשים בתח"צ ותקבלו אותי שותף. עד אז לא אצביע במליאה, אולי בהמשך אף אצביע נגד" אמר. 

בפגישה שהתקיימה היום, שמע ראש הממשלה את טענותיו של יו״ר ועדת הכלכלה על הרפורמה והחליט לקיים בשבועיים הקרובים למידה של הרפורמה וההשפעות שלה על שכבות שונות באוכלוסיה, כשבמשך הזמן הזה פעילות ועדת הכלכלה תחזור לסדרה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "בשבועיים הקרובים רה״מ יקיים שיח עם כלל הגורמים בקואליציה על מנת לפתור את המשבר".

פרסומת

בלשכת ביטון אופטימיים פחות, אך לא דוחים את ההצעה ומבהירים כי "האירוע מוקפא לשבועיים" ומאשרים כי במשך זמן זה, ביטון צפוי להצביע עם הקואליציה.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close