היום בחדשותמבזקיםפוליטיקה

"תודה על פעולתך"

בוועדת הכלכלה סיכמו קדנציה והחליפו שבחים הדדיים

רגע לאחר פיזור הכנסת, התכנסה וועדת הכלכלה במטרה לסכם את הקדנציה • במהלך הישיבה שיבח ח"כ ביטון מכחול לבן את ח"כ מקלב, שלא נותר חייב והשיב במחמאות: "לא היו פה מלחמות פוליטיות אלא הסכמות גדולות"

לאחר פיזור הממשלה ויצאת הכנסת לפגרת בחירות ארוכה, יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) מודה לחבר הוועדה ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) על פעילותו בוועדה בשנה האחרונה לטובת האזרחים. "לא היו פה מלחמות פוליטיות אלא הסכמות גדולות, אפשר לכבד אחד את השני, כיבדנו את חברי האופוזיציה. אני מודה לח"כ מקלב על ניהול הישיבות, סמכתי עליו וידעתי שידאג לטובת המדינה".

ח"כ אורי מקלב הודה ליו"ר הועדה ח"כ ביטון ואמר: "הספקנו הרבה מאוד, בגלל הדיונים היעילים והמקצועים. היו דיונים תחלתיים. מה שמייחד את הכהונה הזו הוא ששמת את האזרח במרכז. כל מי שהניע את המשק קיבלו פה סעד. הוועדה הייתה גורם מפקח אפקטיבי ומאזן כשצריך".

מקלב גם התייחס למאבקו של ביטון ברפורמה לתחבורה ציבורית, שהובילו בין היתר לפירוק הקואליציה: "ערכך הציבורי עלה רק כאשר עמדת מול הלחצים האחרונים כי האמנת בדרכך. אתה איש של אנשים, אנשים פשוטים. בכל ועדה ראינו את זה. היה נהוג שוועדת הכלכלה היא של האופוזיציה, והפעם אין טענה כנגד מי שעמד בראשה למרות שהיית איש מסור לקואליציה. אמר מקלב.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close