היום בחדשותמבזקיםפוליטיקה

מס עבאס

בגלל עבאס? המניעים להדחת כלפון נחשפים

בכיר בימינה טוען כי הדחתו של חבר הכנסת לשעבר יום טוב כלפון, מגיעה בעקבות דרישתו של מנסור עבאס, כתנאי להמשך ישיבתו בקואליציה, לאחר עלייתו של כלפון להר הבית • ימינה: "רע"מ לא דרשה את הדחתו של יום טוב כלפון"

בקואליציה ממשיכים לנסות ולהבין מה עומד מאחורי החלטת מפלגת ימינה להדיח מהכנסת את ח"כ לשעבר יום טוב כלפון ולדרוש מהשר מתן כהנא להתפטר ולכהן כחבר כנסת מן המניין.

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו (גלי ישראל) דיווח הערב (מוצש) כי הדחתו של כלפון הגיעה בעקבות דרישתו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס, בעקבות עלייתו של כלפון להר הבית. לדברי ברדוגו, מקורבים לכלפון ובכירים בימינה שפנו לעזרתה של שקד, קיבלו את התשובה המפתיעה כי מדובר בדרישה של עבאס.

במפלגת 'ימינה' סירבו עד כה לחשוף את התמורה שהבטיחו למנסור עבאס ולמפלגת רע"מ בתמורה להישארות בקואליציה.

מנגד, ב'ימינה' מכחישים כי רע"מ דרשה את הדחתו של יום טוב כלפון ומבהירים כי כל המטרה הייתה לשמור על אפס תקלות מול התקופה המאתגרת הצפויה בחודשים הקרובים בהצבעות השונות. "אין לנו שום דבר נגד כלפון. מדובר אך ורק בצעד מצידו של כהנא שביקש לחזור כדי לסייע לבנט לצלוח את המושב בשלום".

פרסומת

בתוך כך, ליום ליום נודע כי ההודעה לא נחתה על חבר הכנסת לשעבר כלפון בהפתעה, וכבר ביום חמישי בערב הוא קיבל הודעה על כך, מה שמדגיש את השאלה בדבר הצורך להתפטר דווקא דקות ספורות קודם השבת וזמן קצר לאחר פטירתו של לוחם הימ"מ הי"ד

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close