היום בחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

התכנית נחשפת

איש הקש והתכנית של לפיד להכרה חרדית ותמיכה בו

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד דחף להקמת מפלגה חדשה לחרדים העובדים, שתביע בו תמיכה • לפיד היה מוכן לשלם על כך באמצעות הטבות שונות בתפקידו כראש ממשלה • על פי הדיווח, גם הרב הראשי היה אמור להביע תמיכתו, כשלפיד תומך במהלך

ראש הממשלה יאיר לפיד מתכונן ליום של אחרי הבחירות ובוחן אפשרות חדשה לשיתוף פעולה.

הערב (ראשון) נחשף ב"מהדורה המרכזית" של חדשות 12 כי ראש ממשלת המעבר לפיד מנסה לגייס רבנים שיקראו להקים ממשלה בראשותו.

על פי הדיווח: בשיחה עם איש התקשורת החרדי מנחם טוקר, שהתקיימה עם כניסת לפיד לתפקיד, רה"מ קרא לאיש התקשורת החרדי: "אח, זה הזמן להקים את המפלגה – תמצא רב חשוב שיורה לך ללכת על זה". בתגובה מסר טוקר כי "הרב הראשי לאו איתי" והוסיף: "זה אנשים שאין להם גרם של עניין עם נתניהו (מעבר להערצה). אין להם בעיה ולהיפך שאתה תנהיג". 

מטרידה במיוחד, היא תגובתו של ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, שכותב לטוקר בתגובה: "אמצא דרכים לכבד אותם עכשיו מהתפקיד". מה שמלמד כי לפיד לא רואה פסול בהתערבותו של רב ראשי בפוליטיקה, כמו גם מוכן למצוא דרכים ל"כבד" באמצעות תפקידו כראש ממשלה, את מי שיטיב איתו פוליטית, דבר שייתכן והוא מהווה עבירה על פי חוק.

פרסומת

מלשכתו של הרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו נמסר בתגובה: בעקבות מידע שפורסם הערב שבו נאמר כביכול כי הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, היה מעורב בצורה כזו או אחרת בהתארגנות כלשהיא, נבקש להבהיר כי הרב הראשי מעולם לא עסק בפוליטיקה וכי כל שרבוב של שמו לנושא בצורה כזו או אחרת – בשקר יסודו.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close