היום בחדשותחדשותחרדיםמבזקים

בקולו של ראש הממשלה

נפלה הצעת החוק לחובת ייצוג הולם לחרדים במוסדות התכנון

ח"כ יעקב אשר שיזם את החוק תקף את בנט: לא רק שאתה לא דואג לחרדים, אתה גם מתעלל בהם משיקולים פוליטיים

הכנסת דחתה היום (רביעי) את הצעת החוק של ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה שביקשה לקבוע חובת ייצוג הולם לחרדים במוסדות התכנון הממשלתיים.
ראש הממשלה נפתלי בנט נכנס במיוחד למליאה כדי להצביע נגד הצעת החוק וכך הוא נפל ברוב של קול אחד, 58 התנגדו ו-57 תמכו.
ח"כ אשר יצא נגד ראש הממשלה ואמר לו: "כשהיית באופוזיציה, בתקופת הקורונה, באת ללטף ילדים חרדים ולהצטלם עם ראשי הערים, אבל היום, כשאתה יושב בשלטון, לא רק שאתה לא דואג להם, אתה גם מתעלל בהם משיקולים פוליטיים".
"כל מה שיועז הנדל מתעלל בחרדים, זה מהוראה הישירה של הלשכה שלך, שרוצים שהחרדים יבואו לשולחן הממשלה, הכל אצלך זה פוליטיקה. שמת לך מטרה שיהיה לך בכרטיס ביקור 'ראש הממשלה לשעבר' ומעבר לזה לא מעניין אותך כלום, אין לך רגישות, אין לך לב", אמר אשר לבנט.
הוא תקף גם את השר יאיר לפיד. "גם אתה לפיד, אתה הרי בעד שילוב, לא? מבקשים פה לשלב יועצים חרדיים. הרי עמדת ודיברת על אחיי החרדים, שילכו לעבוד, אני לא רוצה להגיד למה אתם מתכוונים – לאן החרדים ילכו".
"הצעת החוק לא מדברת על מינוי של אנשים פוליטיים, אלא באנשי מקצוע עם רף שתקבע המדינה, אדריכלים, מהנדסי עיר, מהנדסי נוף או דברים כאלה. כל בקשתנו היא שעל שולחן השרטוטים של מדינת ישראל, בוועדות, בוותמ"ל, בוועדות התכנון הלאומיות, יהיו אנשים שיכירו מבפנים את הצרכים הייחודיים של הציבור החרדי, ואתה בא להתנגד לזה מטעמים פוליטיים וציניים נטו".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close