היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםצבא ובטחון

הותר לפרסום

פיגוע לאומני: נעצר פלסטיני החשוד בתקיפה ליד בני ברק

יממה לאחר הפיגוע בסמוך לבני ברק, נעצר פלסטיני החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בו נפצע תושב העיר • ראש עיריית בני ברק: "קוראים למשטרת ישראל לנקוט במדיניות תקיפה למיגור תופעת השב"חים. סכנה קיומית שלא נסכים איתה"

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ ומשטרת ישראל נעצר חשוד בביצוע פיגוע דקירה בו נפצע תושב בני ברק אתמול לפנות בוקר, בו נפצע באורח קשה הרב צבי יצחק בן גילה פיבי (לרפוא"ש).

החשוד שנעצר הינו פלסטיני, שהועבר לחקירת שב"כ, להמשך החקירה, בה יבקשו לדעת אם פעל באופן עצמאי או עם סייענים.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הגיב: "אני מברך על תפיסת המפגע באירוע הדקירה אמש. משטרת ישראל פעלה באחריות מרגע היוודע האירוע".

"כרשות אנחנו מחוייבים לעשות הכל בכדי למגר את תופעת השבחי"ם ואנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט במדיניות תקיפה למיגור תופעה זו שהינה סכנה קיומית שלא נסכים איתה. אנו שולחים איחולי החלמה לפצוע ומתפללים כי נדע רק שקט ושלווה בעירנו ובארץ כולה".

פרסומת

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד אמר בתגובה לתפיסת המחבל: "אני מברך את כוחות הבטחון על תפיסת המחבל. יחד עם זאת, מידי יום מאות שבח"ים שוהים ולנים בבני ברק, כולל הבוקר. למרות כל ההתראות שלי על הסכנה האדירה לחיי אדם, עד היום למרות הפיגוע הרצחני בעיר לפני מספר חודשים והפיגוע השבוע, לא נעשה כמעט דבר כדי למגר ביסודיות את התופעה הקשה, אם כוחות הביטחון לא יטפלו בתופעה, נאלץ לעשות זאת אנחנו. חיי תושבי בני ברק לא יהיו הפקר".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close