היום בחדשותהיום בכותרותוידאוחדשותחדשות בארץמבזקיםמשטרה ופלילים

העבריינות בכבישים

נהגו תחת השפעת אלכוהול, חצו צמתים באור אדום ונתפסו ע״י השוטרים. צפו:

חצו צמתים באור אדום, התפרעו בכביש, ונהגו תחת השפעת אלכוהול -ונתפסו על ידי המשטרה • מדוברות המשטרה נמסר: "נהיגה בהשפעת אלכוהול הנה חמורה ומסכנת את ציבור משתמשי הדרך" • צפו בתיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים:

שלשום הבחין שוטר תנועה של מחוז ירושלים ברכב חוצה צומת באור אדום תוך חריקת צמיגים והשתוללות בכביש. בעקבות כך החל השוטר במרדף אחר הרכב עד לעצירתו.

לאחר שנעצר הרכב, יצא הנהג -תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו- אל השוטרים והחל לדבר איתם, ובמהלך השיחה הבחינו השוטרים, כי נידף ריח אלכוהול חריף מפיו. הנהג נבדק באמצעות "נשיפון" והתקבלה תוצאה של 880 מיקרוגרם- גבוה בהרבה מהמותר בחוק.

באותו היום לקראת הצהריים, בלשי תחנת שלם בירושלים הבחינו ברכב שעובר בצומת שדרות האוניברסיטה- דרך הר הזיתים ברמזור אדום. הבלשים עצרו את הרכב ובשיתוף פעולה יחד עם שוטרי התנועה שהיו באזור. בבדיקה שנערכה, נמצא כי רמת האלכוהול בגופו של הנהג, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייו, גבוהה כמעט פי 5 מהמותר ועומדת על 1,275 מיקרוגרם.

כנגד הנהגים החלו הליכים משפטיים, ובתום שימוע שערך להם קצין משטרה, נפסל רישיון הנהיגה שלהם למשך 30 ימים. בנוסף, אחד הנהגים נחקר ובסיום חקירתו נשלח למעצר בית.

פרסומת

מדוברות המשטרה נמסר: "נהיגה בהשפעת אלכוהול שמובילה גם לביצוע עבירות תנועה חמורות, הנה חמורה ומסכנת את ציבור משתמשי הדרך. משטרת ישראל תמשיך לאכוף עבירות תנועה מסכנות חיים ולשמור על שלומם ובטחונם של משתמשי הדרך".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close