היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

על רקע הסקרים

מתן כהנא: "יש ציבור גדול של דת"לים שאין להם בית, ובכוונתי לייצגם בכנסת הבאה"

מתן כהנא התראיין הבוקר לגל"צ ונשאל על מצבה של מפלגת ימינה בסקרים, והגיב כי "יש ציבור גדול של דת"לים שכרגע אין להם בית, ולא החליטו עדיין למי להצביע" • עוד אמר כי לא יהיה מוכן לשבת תחת נתניהו, אלא רק בממשלת אחדות רחבה • ח"כ שמחה רוטמן תקף: "מי שגרר את מדינת ישראל לממשלת תומכי טרור, במודעות ובכוונה, היו שקד, בנט וכהנא. ישפוט הציבור"

השר מתן כהנא התראיין הבוקר בגל"צ, במהלך הראיון נשאל בין היתר על המצב של מפלגת ׳ימינה׳ בסקרים. מתן השיב כי ״רואים בסקרים שיש עדיין ציבור גדול מאוד של אנשים שלא החליטו, ואנחנו יודעים מבדיקות העומק שלנו שרבים מהם הם אנשים דתיים לאומיים שכרגע אין להם בית – ואני הולך להמשיך ולייצג אותם גם בכנסת הבאה״.

על השאלה האם יהיה מוכן לשבת תחת נתניהו, ענה כהנא כי "אני מוכן לשבת אך ורק בממשלת אחדות רחבה, אני לא עסוק עכשיו במי יעמוד בראש הממשלה הזו. אם הייתי רוצה ממשלת ימין צרה בראשותו של נתניהו – היא הייתה קמה כבר לפני שלושה שבועות".

ח״כ שמחה רוטמן הגיב לדברי מתן כהנא ב׳גל״צ׳ כי אם הדבר היה תלוי בו הייתה קמה ממשלת ימין צרה בראשות נתניהו לפני 3 שבועות – "שנה שלמה שאנשי השקר והתרמית לועגים לנו. 'איפה העריקים? אי אפשר היה להקים ממשלת ימין. התחייבנו למנוע בחירות והנה האמת יוצאת. ממשלת ימין הייתה בהישג יד. גם לפני שנה, גם לפני 3 שבועות. מי שגרר את מדינת ישראל לממשלת תומכי טרור, במודעות ובכוונה, היו שקד, בנט וכהנא. ישפוט הציבור".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close