היום בכותרותחדשותחרדיםכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

יתד נאמן נגד הליכוד:

"משרשרת זהב לעגל זהב – המרחק אינו גדול"

מאמר מערכת חריף בביטאון 'דגל התורה' נגד הליכוד: "מישהו שם בליכוד יצא מדעתו, אם היה לו מאין לצאת, והנפיק את "שרשרת הנאמנות" ועליה חרוטה דמותו של נתניהו"

מאמר המערכת של העיתון 'יתד נאמן' תקף היום (שלישי) באופן קשה במיוחד את מפלגת הליכוד על "שרשרת הנאמנות" בדמות תליון מזהב עם דיוקן של נתניהו.

בתחילת המאמר מובא המנהג שהיה לאחר הקמת המדינה כשאנשים היו מציבים דיוקן של "החוזה הווינאי" בסלון ביתם כשהכוונה היא להרצל. "בקרוב, כנראה, ניתן יהיה להציב בוויטרינה, בסמוך לכלי הכסף המבריקים, תבליט בדמותו של… האיש מקיסריה".

"כך זה מתחיל, קודם כל מפיצים שרשרת ועליה תבליט המנהיג, מה שנקרא "שרשרת הנאמנות" ובשלב הבא זה יגיע לתבליט אולי מגבס אולי מכסף ומי יודע אולי אפילו מזהב, שכל מתפקד ליכוד יחויב להציב אותו בכניסה לבית, אות ומופת לנאמנות המוחלטת למנהיג".

עוד נכתב: "אנשי השירות החשאי של המפלגה, יעברו בין בתי מתפקדי הליכוד לוודא שאכן הציבו את התבליט במקום ובכבוד הראוי לו, אם רצונם להיות חברי מפלגה".

פרסומת

המאמר מציין עוד: "עד כאן קצת בהומור ועכשיו ברצינות. מישהו שם בליכוד יצא מדעתו, אם היה לו מאין לצאת, והנפיק את "שרשרת הנאמנות" ועליה חרוטה דמותו של נתניהו. ניתן להשיג אותה בגרסה של זהב ומי שאינו יכול להרשות לעצמו, ישלם רק 100 שקלים ויקבל גרסה של כסף. בכנס בחירות שקיים הליכוד, חולקה השרשרת בין המשתתפים ואוי לו למי שסרב לענוד אותה. יו"ר מזכירות הליכוד, חבר הכנסת ישראל כץ, נאלץ לענוד את השרשרת אבל תוך זמן קצר הוא הסיר אותה והעביר לחבר כנסת אחר שישב לצדו. אם הליכוד רוצה לנצח בבחירות, כדאי לו לעומד בראש לעצור את הטירוף הזה בעודו באיבו. פולחן אישיות הוא "סגולה בדוקה" להרס וחורבן ובעיקר – לסלידה ומיאוס, כי משרשרת זהב לעגל זהב, המרחק אינו גדול".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close