כותרות נוספותמשפט

מלחמה בטרור

מבצעי הלינץ' יתייצבו בביהמ"ש

שנה אחרי הצעת הנישואין שהסתיימה בלינץ' בזוג המאורסים, המחבלים יתייצבו לדיון טיעונים לעונש • עורך דינם של בני הזוג: עו"ד בלייכראמר לקראת הדיון "מחר נגיע לדיון כדי לדרוש אל מול הטרור הגואה החמרה וענישה של המחבלים מבצעי הלינץ, אשר לאחר לכידתם התברר שהם גם חלק מחוליית טרור אשר ביצעה פיגועים נוספים נגד יהודים לאורך זמן. נדרוש שבית המשפט יחמיר בעונשם ולא יתפשר"

בבית המשפט המחוזי ירושלים יתקיים מחר (ג) דיון טיעונים לעונש בעניינם של שני המחבלים שביצעו לינץ' באביה ושחר אנטמן, שעות לאחר שאביה הציע נישואין לשחר. בני הזוג אנטמן, שהתחתנו בינתיים, יגיעו לדיון בלוויית עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג אותם כנפגעי עבירה.

עו"ד בלייכראמר לקראת הדיון "מחר נגיע לדיון כדי לדרוש אל מול הטרור הגואה החמרה וענישה של המחבלים מבצעי הלינץ, אשר לאחר לכידתם התברר שהם גם חלק מחוליית טרור אשר ביצעה פיגועים נוספים נגד יהודים לאורך זמן. אנו נדרוש שבית המשפט יחמיר בעונשם ולא יתפשר, ובכך ייתן את חלקו במלחמה נגד הטרור".

הלינץ המדובר אירע לפני כשנה, לאחר שאביה הציע נישואין לרעייתו שחר בבית החושן הצופה על הר הבית. בני הזוג עדכנו משפחותיהם וחבריהם ועשו דרכם לכיוון בית אורות, כשבדרך נחסם רכבם ופורעים החלו לזרוק עליהם סלעים ואבנים.

אביה יצא להבריח את הפורעים שקרבו אליהם, אולם הפורעים הפילו אותו לרצפה והיכו אותו בכל גופו. במהלך התקיפה אף נדקר אביה בגבו, אולם טרם היה מודע לכך.

פרסומת

במקביל הצליחה שחר להימלט מהרכב ולהתקשר למשטרה, ללא שאביה ידע על כך. אביה הצליח לחזור לאוטו ולחבור לכוח משטרה בצומת בית אורות, כשהוא מתאר להם שההמון הערבי חטף את ארוסתו ומבצע בה לינץ.

ניידת המשטרה חזרה למקום הלינץ, אספה את שחר ובני הזוג נפגשו בבית אורות, כשאביה פצוע כולו ומדמם. הוא פונה לבי"ח שערי צדק, שם גילו הרופאים כי מלבד הפגיעה בראשו דקרו אותו הפורעים בגבו, דקירות שניקבו את הריאה. אביה אושפז ונזקק לטיפול רפואי ממושך, מה שדחה את מסיבת האירוסין של הזוג.

כאמור, מאז התחתנו בני הזוג, ומחר יגיעו לדיון הטיעונים לעונש בעניינם של שניים מהמחבלים שביצעו בהם את הלינץ הקשה.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close