היום בחדשותחרדיםכותרות נוספותמבזקיםמשטרה ופלילים

היעדרות הנער

המשטרה מזהירה: "מידע שגוי שעלול לפגוע בקליינרמן"

בעקבות פרסומים שגויים ברשתות: משטרת ישראל מזהירה כי חל צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה והיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן • למשטרה עדיין אין קצה חוט בחיפושים

סורקים כל פינה | צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאמצי החיפוש אחר הנעדר אברהם מוישי קליינרמן, החל מיום קבלת הדיווח משטרת ישראל פועלת ללא לאות על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחיק משפחתו.

אלא שמאז ניתן צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדוייקים בדבר נסיבות היעדרותו. מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה.

בשל כך, משטרת ישראל מבקשת מכולם להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום ומדגישים כי כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם. במשטרה מסבירים כי "מטרת הצו שהוצא לבקשת המשטרה היא לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנעדר ומשפחתו".

בנוסף המשטרה נמצאת בקשר רציף עם משפחתו של הנער ומעודכנת כל העת וככל שיהיו התפתחויות ובהתאם למגבלות הצו נעדכן את הציבור.

פרסומת

כזכור, שלשום, מפקד מחוז ש"י ניצב, עוזי לוי בלווי מפקד מרחב שומרון ומפקד תחנת מודיעין עילית הגיעו לבית המשפחה בכדי לעדכן אותם אודות הפעולות הרבות שהמשטרה מבצעת תוך שימוש באמצעים רבים. "כלל המחוז בהנחיית מפקד המחוז פועלים מסביב לשעון בזירות שונות ועם כלל האמצעים הטכנולוגיים שברשותם, במטרה לאתרו בהקדם".

השיחה בין המ״ז למשפחה התקיימה ברוגע ובהבנה ובמסגרתה הודתה המשפחה למשטרה על מאמצייה הרבים לאיתור בנם.

עד כה התבצעו סריקות רבות ונרחבות בכל גזרת הר מירון על ידי מאות שוטרים, מתנדבים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב על ידי אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים למקד חיפושיהם וכל זאת המשטרה מבצעת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

ממשטרת ישראל נמסר: "חשוב להדגיש כי החקירה מתנהלת במספר מישורים והיות החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום אין בכוונתנו לפרט בשלב זה. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close