היום בחדשותכותרות נוספותמבזקיםמשטרה ופליליםפוליטיקהצבא ובטחון

בהפגנת השמאל

אנרכיסטים פרצו ללשכתו של ח"כ בן גביר בשכונת שמעון הצדיק

כמידי שבוע, גם היום התאספו עשרות מפגינים מהשמאל הקיצוני, בשכונת שמעון הצדיק בירושלים ומחו על ייהוד השכונה • במהלך ההפגנה, אנרכיסטים מהשמאל פרצו לשטח הלשכה וביקשו להניף בה דגלי אש"ף • ח"כ בן גביר: אם לא תהיה ברירה, איאלץ לעבור לגור שם • צפו

כמידי שבוע בשבוע, גם היום התקיימה הפגנת השמאל הקיצוני בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, נגד הכוונה לייהד את השכונה ולהשיב את הבתים ליהודים – בעליהם החוקיים של הבתים, בהם מתגוררים כיום ערבים.

במהלך ההפגנה בשכונת שמעון הצדיק, בה נטל חלק גם חבר הכנסת מוסי רז (מרצ), אנשי שמאל קיצוני פרצו למתחם לשכתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, שאותה הקים בעקבות התנכלות תושבי השכונה הערבים לשכניהם היהודים.

מהתיעוד עולה כי חלק מהמפגינים, אף ניסו להיכנס לתוך הלשכה הנמצאת בשטח פרטי ובידם דגלי הטרור של אש"ף. רק לאחר זמן מה, השיבה המשטרה את הסדר על כנו והאנרכיסטים יצאו מהמתחם.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה : "מדובר בעליית מדרגה וקו אדום שנחצה כאשר משטרת ירושלים אפשרה לשמאלנים אנרכיסטים להסיג גבול, לפרוץ לשטח פרטי ולעשות מעשה שלא ייעשה. אם המשטרה לא תטפל בהם, אצטרך לעבור להתגורר במקום".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close