חדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

הסבלנות פוקעת

מקורבי בן גביר: לא נמתין לסמוטריץ' לעד

בסביבתו של יו"ר עוצמה יהודית מבהירים בשיחה עם "יום ליום": "המשא ומתן עם מפלגת הציונות הדתית לא יימשך זמן רב, איננו מתכוונים להמתין ללא גבולות"

גורמים בסביבתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אומרים היום (חמישי) לאתר "יום ליום" שהמגעים מול מפלגת הציונות הדתית מוגבלים בזמן וכל ניסיון למשיכת זמן יוביל לסיומם.

"המשא ומתן עם מפלגת הציונות הדתית לא יימשך זמן רב, איננו מתכוונים להמתין ללא גבולות", אמרו הגורמים.

בן גביר עצמו אמר לגלי צה"ל כי "עוד לפני המו"מ אמרתי שסמוטריץ' צריך להיות במקום הראשון, אני רוצה ליצור אחדות – אבל חשוב ליצור רשימה שמורכבת מכל הציבור. נשים, לא חובשי כיפה, מהצפון והדרום"..

סמוטריץ' התייחס היום לסקרים שפורסמו בימים האחרונים שמצביעים על כך שמפלגת הציונות הדתית מקבלת יותר מנדטים כשח"כ איתמר בן גביר עומד בראשה.

פרסומת

"המטרה שלנו היא לפרוץ את רף ה-61 כדי למנוע הקמה של לפיד ועד המשותפת. יש כאן מטרה להביא מנדטים שמסתובבים כולל שני המנדטים שנמצאים אצל איילת שקד. אם מה שיגביר את הסיכוי להגיע ל-61 מנדטים זה שאני אוותר את מקומי – אני מוכן גם להתפטר וללכת הביתה", אמר.

הוא הוסיף: "הרשימה חייבת להיות מאוחדת ומגוונת ולתת ביטוי גם לחלק הזה בציבור הדתי לאומי ובציבור הימני. אני לא מייצג את כולם, גם איתמר לא מייצג את כולם וגם ביבי. יש לנו דרך ויש מנעד רחב שבא לידי ביטוי וצריך לחשוב איך ייראו הפריימריז ואחר כך גם אפשר לתקן בשיריונים".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close