היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםפוליטיקה

ההצעה של בן גביר:

מחקר חיצוני יקבע את חיבור הציונות הדתית בימין

בן גביר במסיבת עיתונאים: "כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור הזה אנחנו מאבדים קולות מאבדים את הציבור, וחלילה יכולים להמליך ממשלת שמאל"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים ובה קרא למפלגות הציונות הדתית להתאחד לרשימה אחת ואף הציע כיצד לעשות זאת.

"אתמול ראינו את השמאל מתאחד כדי לנצח בבחירות. סער וגנץ עושים מה שצריך מבחינתם, כדי לנצח את הימין בבחירות. הם יודעים שכדי לנצח צריך לסגור עכשיו ולבוא לציבור באחדות והם ממקסמים את הכוח", פתח בן גביר.

לדבריו, "בעוד השמאל מתאחד ומתחבר, לצערי בימין מדשדשים, ואי אפשר להתכתש חודשיים ובסוף לבוא סחוטים ומרוטי נוצות לבחירות, זה לא מגיע לציבור, זה לא מגיע לעם ישראל, זה לא מגיע למדינת ישראל. אנחנו היום 10 מנדטים בסקרים החיצוניים ובסקרים הפנימיים 12, הפוטנציאל שלנו עומד על 15 מנדטים. אם נדע להתאחד בזמן נוכל להביא ניצחון מובהק בימין. ולכן אני קורא לחברי היקר יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' להיכנס למו"מ מיידי כבר השבוע, והאחריות מחייבת אותנו לצאת לציבור כבר עכשיו עם בשורה של אחדות".

"זה לא סוד שבבחירות האחרונות הפסדנו כי רבים מבוחרי הימין לא יצאו מהבית. איחוד עכשיו יוציא את האנשים האלו מהבית וינצח את הבחירות", טען בן גביר.

פרסומת

עוד אמר: "אני מציע לערוך משאל מקצועי בכל הימין, בידי אנשי מקצוע חיצוניים שמקובלים על שני הצדדים, עם ועדה ציבורית שתנסח את השאלות וככה נקבע מה חלקה של כל מפלגה בימין. המחקר יבדוק מה החלק של הציונות הדתית, מה החלק של עוצמה יהודית, מה החלק של נעם ושל הבית היהודי. אני מתחייב מראש לקבל את החלוקה שתקבע במחקר המקיף הה, ואין לי ספק שחברי בצלאל סמוטריץ' יסכים למתווה הזה, שהוא אגב הציע במערכות הבחירות הקודמות, וזה המפתח לניצחון בימין. כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור הזה אנחנו מאבדים קולות מאבדים את הציבור, וחלילה יכולים להמליך ממשלת שמאל. עבדנו כל השנה בהרמוניה, אהבה, חדווה ושותפות, ואם נשכיל לעשות את זה עכשיו אנחנו בעזרת השם ננצח".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close