היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםפוליטיקה

בישיבת סיעה

לפיד: "הזדמנות להקים ממשלה לאומית – בלי הקיצונים"

יאיר לפיד נשא דברים היום בפתח ישיבת הסיעה של "יש עתיד" והתייחס לשלל נושאים, בין היתר לפלונטר הפוליטי ולבחירות הצפויות • לדבריו, "חוסר היציבות השלטונית גורם נזק לכלכלה ולבטחון. הגיע הזמן לסיים את הסאגה הזו אחת ולתמיד. הדרך היחידה לעשות את זה היא לנצח בבחירות, להקים ממשלה יציבה ורחבה"

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים היום (רביעי) ישיבת סיעה למפלגתו, יש עתיד, בפתיחת הישיבה נשא דברים לתקשורת, והתייחס בין היתר לבחירות לכנסת ה-25 הצפויות בחודש חשוון.

"הבחירות האלה נכפו עלינו, אבל הן יכולות להיות הזדמנות שלא תחזור לצאת מהפלונטר. להקים ממשלה לאומית רחבה ויציבה, בלי הקיצונים. רק דבר אחד יאפשר לזה לקרות: יש עתיד גדולה, חזקה, שתייצב את הספינה הישראלית. הבחירה שמונחת מול אזרחי ישראל היא לא ביני לבין נתניהו. הבחירה היא בין העתיד לבין העבר. הבחירה היא בין מי שחושב רק על טובתו האישית, לאלה שחושבים על טובת המדינה", טען לפיד.

לדבריו, "חוסר היציבות השלטונית גורם נזק לכלכלה ולביטחון. הגיע הזמן לסיים את הסאגה הזו אחת ולתמיד. הדרך היחידה לעשות את זה היא לנצח בבחירות, להקים ממשלה יציבה ורחבה".

"במקום לעסוק בשנאה והסתה אנחנו מכינים בימים אלה תוכניות עבודה. לטיפול ביוקר המחיה שהוזנח באופן מחפיר 15 שנה, למיליון איש בהיי-טק, למשבר האקלים, להרחבה דרמטית של הסכמי הסחר שלנו בכל העולם, לסיוע לשכבות המוחלשות", הוסיף.

פרסומת

לפיד אמר כי "במשמרת שלנו לא תהיה מדינה עשירה עם אזרחים שלא גומרים את החודש. לא תהיה שחיתות שגורמת לדור שלם של צעירים לאבד אמון במדינה. תהיה פה מדינה שבה אנשים נוהגים אחד בשני בכבוד, כי אנחנו שותפים. הגיע הזמן שהחברה הישראלית תפסיק לריב. יש רק דרך אחת לטפל בכל האתגרים שלנו – ביחד. אנחנו משפחה. במשפחה גם אם אתה לא מסכים עם מישהו, לא נותנים לבית להתפרק. בדמוקרטיה הישראלית כולם שותפים".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close