היום בחדשותחדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

נשאר בתל אביב

למרות ההצהרות: כמה לילות ישן יאיר לפיד במעון ראש הממשלה בירושלים?

יאיר לפיד הבטיח כי יעבור להתגורר במעון הרשמי של ראש הממשלה בירושלים, בניגוד לקודמו, נפתלי בנט שבזבז מיליונים מכספי הציבור על מנת להפוך את ביתו הפרטי למבצר ממוגן • בפועל, מתברר כי לפיד מעדיף להישאר ללון בתל אביב

ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, התחייב כי הוא יעבור להתגורר במעון הרשמי בירושלים – ולמרות העובדה שלא סיימו את השיפוצים בבלפור, שכרו מתחם מתאים בסמיכות מקום. בפועל, כך חושף היום מיכאל שמש ב'כאן חדשות', לפיד בקושי לן במעון הרשמי ורוב הזמן מבלה בתל אביב.

על פי הדיווח, למרות הבטחתו שבניגוד לקודמו בתפקיד הוא יתגורר בירושלים, וברקע הביקורת על בזבוז כספי הציבור בבית של בנט ברעננה, עד עכשיו- כמעט חודש שלפיד בתפקיד, הוא ישן במעון בבלפור לילות בודדים ולא יותר מרבע מהלילות.

בתוכנית קלמן ליברמן בכאן רשת ב ב פורסם הבוקר כי את רוב הלילות במהלך השבוע לפיד מעביר בתל אביב ורק כשהו ממש נזקק לשירותי לינה בירושלים הוא פונה לדירה בבלפור.

לטענת גורמים בכירים בקואליציה, לפיד מעדיף להעביר ימים שלמים במשרד ראש הממשלה בתל אביב ומספר הישיבות שם גדל משמעותית. כך שסדר היום של ראש הממשלה מנוהל מהמשרד שנמצא בקריה.

פרסומת

מיכאל שמש מסביר כי מעבר לחשיבות שיש למגורי רה"מ בירושלים בהיבט הממלכתי והלאומי, למגורים של לפיד בתל אביב יהיו השלכות נוספות כבר בקרוב, בין היתר על השכנים בתל אביב שיצטרכו לסבול מגורים של ראש ממשלה במקום שלא ממש מותאם עבור זה, האבטחה הכבדה, העבודות הנדרשות וכו'.

מיש עתיד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה לפיד מחלק את זמנו בין הדירה בבלפור לבין ביתו בתל אביב, על פי לוח הזמנים".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close