חדשותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

בנט משתלח בגר"מ מאזוז

"לא נשווה את אחינו לגדולי צוררינו"

ראש הממשלה חולק על דברים הקשים של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז נגד השרים אביגדור ליברמן ויאיר לפיד. "עלינו לנצור את לשוננו מרע"

אחרי שנתן גיבוי לאינספור השתלחויות נגד הציבור החרדי, ראש הממשלה נזעק להגן על שניים משריו שספגו מלים קשות מראש הישיבה הגר"מ מאזוז.

בנט אמר הבוקר: "ביום ירושלים אנחנו מציינים לא רק את אחדות בירתנו אלא גם את אחדות עמנו. ביום זה אנחנו מתחייבים: ירושלים לעולם לא תחולק עוד, עם ישראל לעולם לא יחולק עוד. גם בשיא הוויכוחים ובשיא הלהט – לא נשווה את אחינו לגדולי צוררינו", ברומזו נגד דברי קודשו של הגר"מ.

עוד העיז בנט ומתח ביקורת על הגר"מ: "עלינו לנצור את לשוננו מרע".

ראש הישיבה שהתייחס ליום ירושלים, דיבר על החובה להודות לקדוש ברוך הוא ביום שכזה, ותוך כדי הדברים התייחס לגזירות הצפויות ולהתנהלות הממשלה. "הכרת הטוב במקומה, ואנשים הרעים במקומם. יש לנו אנשים רעים, אנחנו מחכים שיום אחד יחלפו מן העולם. "כלבוש תחליפם ויחלופו". מי שרוצה יחבור לליברמן, ללפיד.. זה ראש ממשלה חליפי, חליפי זה חלוף. בערבית חלוף זה חזיר. לחנוק את האברכים, ולתת כמה שיותר לערבים".

פרסומת

ראש הישיבה הוסיף ותקף בחריפות" הם (ליברמן ולפיד) בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלו שונאים את עמם, רוצים להרוס ילדים מסכנים, תלמודי תורה שבזכות התורה חייתם 2000 שנה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close