היום בחדשותחדשותמבזקיםצבא ובטחון

המחבל יואשם בניסיון רצח

כתב אישום נגד מחבל שדקר לוחם מג"ב בשער שכם

מחבל פלסטיני מרמאללה שניסה לרצוח שני שוטרי מג"ב לפני כשלושה שבועות בשער שכם הואשם ברצח מתוך מניע לאומני

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נאדיר אחמד, פלסטיני מרמאללה שניסה לרצוח שני שוטרי מג"ב לפני כשלושה שבועות בשער שכם מתוך מניע לאומני.

בכתב האישום צויין כי המחבל נכנס לשטח ישראל, ללא אישור שהיה, כשהוא נושא בכיסו שני סכינים. הנאשם הגיע לשער שכם, התיישב על מדרגות הרחבה התחתונה כחצי שעה ולאחר מכן, כשהוא מעורר את חשדם של השוטרים במקום, החל לעלות במדרגות לכיוון רחוב סולטאן סולימאן בסמוך לעמדת המשטרה.

בשלב זה החלו השוטרים במקום לתשאל את הנאשם וביקשו ממנו להציג תעודת זהות. לאחר שהנאשם ניסה להתחמק משאלות השוטרים ואמר כי אין לו תעודת זהות, הורו לו השוטרים להיכנס לעמדת המשטרה לטובת בידוק מעמיק.

כתב האישום ממשיך ומגולל את האירועים לפיהם הנאשם הוריד את התיק מעל גבו, התקדם מספר צעדים אל תוך העמדה, שלף במהירות סכין, ניסה לדקור את אחד השוטרים ובתגובה הדף אותו השוטר באמצעות ידו. שוטר אחר שהיה במקום זינק לעבר הנאשם והשניים החלו להתקוטט תוך שהנאשם מנסה שוב ושוב לדקור אותו, עד שדקר אותו בעוצמה בצווארו.

פרסומת

שני השוטרים שהיו במקום ירו לעבר גופו של המחבל וגם לאחר שנורה המשיך לנסות ולפגוע באחד השוטרים עד שנוטרל. כתוצאה מדקירת הסכין השוטר הובהל לבית החולים ושם טופל.

כתב האישום מייחס למחבל ביצוע שתי עבירות של מעשה טרור של ניסיון לרצח, החזקת סכין, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וכניסה לישראל בניגוד לחוק.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close