היום בחדשותהיום בכותרותחדשותחדשות בארץכותרת גדולה ראשיתמבזקיםצבא ובטחון

"מבצע מאחזים"

כוחות משטרה וצבא נערכים ביו"ש לקראת הקמת מאחזים חדשים

היום בשעה 16:00 צפויים עשרות פעילי ימין לעלות לנקודות אסטרטגיות ברחבי יו"ש, ולהקים מאחזים חדשים • כוחות הביטחון נערכו בכוחות מתוגברים, פרסו מחסומים, ואמרו כי הם נחושים לעצור את הקמת המאחזים בכל מחיר • בתנועת "נחלה" שהכריזה על המבצע אמרו כי "הגיע הזמן שממשלת ישראל תחזור להקים יישובים חדשים ביהודה ושומרון" • בשעות הצהריים הודיעו רבנים בציונות הדתית בראשות הרב דרוקמן כי הם תומכים במבצע, וקוראים לציבור להצטרף

תנועת "נחלה" יזמה מבצע מיוחד, במסגרתו היום יעלו מאות אנשים לנקודות שונות ברחבי יו"ש, ובהם יקימו מאחזים חדשים, וזאת במטרה להטמיע מדיניות של פיתוח ובנייה רחבה ביו"ש, וכך להשפיע על קווי היסוד של הממשלה הבאה.

כוחות הביטחון, בהם משטרת ישראל וצה"ל, נערכו לקראת הגעת הפעילים לשטח, ופרסו עשרות מחסומים, והתייצבו בנקודות עליהם התקבל מידע מודיעיני שבהם יקימו מאחזים – בכדי למנוע בכל מחיר את הקמת המאחזים החדשים.

אנשי 'שלום עכשיו', ארגונים ופעילי שמאל נוספים הודיעו אתמול כי הם יגיעו על מנת "לעצור את המבצע העברייני להקמת מאחזי טרור חדשים". בין היתר, מתוכננת פעילות של ה"יחידה לפירוק מאחזים" נגד פעילי הימין, שהכריזו כי יגיעו "לעצור בגופם את המבצע".

"נגמרו הימים בהם כנופיית כהניסטים קטנה אלימה ומשיחית מחזיקה את ישראל בת ערובה", הבהירו ב'שלום עכשיו'. "אם הממשלה, המשטרה, והצבא בוחרים להתכופף בפני המיליציות של בן גביר וסמוטריץ' – אנחנו נעצור אותם על הגבעות" אמרו.

פרסומת

בתנועת "נחלה" אמרו כי "הגיע הזמן שממשלת ישראל תחזור להקים יישובים חדשים ביהודה ושומרון". עוד הוסיפו כי "הממשלה מקפיאה את ההתיישבות היהודית, ונותנת לערבים להשתלט על שטחי יהודה ושומרון. זה הזמן לומר בקול ברור: ארץ ישראל כולה שלנו".

בשעות הצהריים הוציאו רבנים בכירים בציונות הדתית, בראשות הרב חיים דרוקמן, מכתב המביע תמיכה ב"מבצע המאחזים", וקראו לציבור להצטרף ולסייע למהלך.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close