היום בחדשותחדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

הפריימריז במרצ

יאיר גולן על התמודדותה של זהבה גלאון נגדו: "היא אשת העבר"

סגן שרת הכלכלה יאיר גולן, שמתמודד על הנהגת מרצ מול זהבה גלאון: "צריך להגיע למצב שבו מרצ גדלה ומגיעה למספר דו ספרתי" • לדבריו, "אני מגיע לקהלים שהם לא קהלי מרצ טיפוסיים"

סגן השרה יאיר גולן התראיין הבוקר (ראשון) ב-103FM, והתייחס להתמודדותו בפריימריז לראשות מרצ, מול זהבה גלאון, ואמר: "זהבה הייתה מנהיגת מרצ ללא ספק, אבל היא אשת העבר, וצריך להסתכל קדימה ולבחור בעתיד. אני מדבר על היכולת להביא את ההישג הכי טוב בקלפי, זה הדבר הכי חשוב".

"אנו צריכים להפוך למפלגה הרבה יותר גדולה כדי לממש את האידאולוגיה שלנו. אני חושב שחמישה מנדטים זו התקרה של זהבה, וחמישה מנדטים לפי הסקרים זו הרצפה שלי". גולן טען כי על בסיס הנתונים שעומדים פניו, הוא חושב כי ביכולתו "להביא קהלים חדשים".

גולן הוסיף, "אני עובד המון בשטח ואני משוכנע שאני יכול גם להחזיר מצביעי מרצ ישנים הביתה. אני חושב שאנחנו יכולים להגיע ל־8 מנדטים ויותר. הייתי רוצה לראות מספר דו ספרתי שמתנוסס ליד המילה מרצ. פוליטיקה זה מרטון ולא ריצת ספרינט, לכן אני חושב שאני האדם שיכול לקחת את המסע הזה על כתפיי".

כשנשאל האם מרצ היא מפלגה ציונית, השיב: "היא ציונית, ואני לא מבין בכלל הבעיה כאן בעניין הזה. אנחנו מפלגה ציונית, אבל ציונית אמיתית. זה אומר שמדינת ישראל היא ביתו הלאומי של העם היהודי, ועם זאת היא מדינה חופשית, שוויונית ודמוקרטית. ככה היא צריכה להיות. ציונות בנוסח מגילת העצמאות. אני גאה במה שאני ואני לא חושב שזה צריך להפריע לאף אחד. אני לא בא לנציג ערבי ומבקש לשנות את זהותו, והוא לא צריך לנסות לשנות את זהותי".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close