היום בחדשותחדשות בארץחרדיםכותרת ראשית משניתמבזקים

ברוך דיין האמת

טרגדיה בפ"ת: נפטר מפצעיו האברך שנפגע בתאונת הקורקינט

בבית החולים נפטר מפצעיו הרב שמואל קצנלבוגן ז"ל, שנפצע שבוע שעבר ביום שלישי, בעת שרכב על קורקינט ברחוב קהילת שיקגו בשכונת עמישב בפתח תקווה • עדי ראיה מספרים: התאונה אירעה לאחר שכלב גדול מימדים התנפל עליו ותוך כדי ניסיונות הבריחה, סטה מהנתיב ונפגע מרכב בכיוון הנגדי • הותיר אחריו 3 יתומים קטנים

טרגדיה בעיר פתח תקווה עם פטירתו הערב (שני) של האברך הרב שמואל קצנלבוגן ז"ל, שנפצע שבוע שעבר ביום שלישי, בעת שרכב על קורקינט ברחוב קהילת שיקגו בשכונת עמישב בפתח תקווה, כתוצאה מתאונה עם רכב פרטי.

כזכור, לפני כשבוע נפגע הרב קצנלבוגן בתאונת דרכים בעיר פתח תקווה, בעת שרכב על גבי קורקינט. כוחות הצלה שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות הצלה ראשונות ופינו אותו במצב קשה לביה״ח בעיר.

עדי ראיה שהיו במקום התאונה מספרים כי התאונה נגרמה מבהלה מכלב גדול שלא היה קשור, כאשר הכלב הפתיע את הפצוע שרכב על קורקינט חשמלי ורדף אחריו בנביחות כ-40 מטר וכתוצאה מהבהלה אירעה התאונה הקטלנית, כאשר הוא נכנס ברכב הגיע מהכיוון הנגדי.

במהלך הטיפול הרפואי שקיבל להצלת חייו חלה החמרה במצבו של האברך ובהוראת הרבנים אף הוסיפו לו שם, אך כאמור, לאחר נסיונות של הצוותים הרפואים, הרב יוסף שמואל קצנלובגן ז"ל נפטר מפצעיו בבית החולים.

פרסומת

המנוח בוגר ישיבת חברון, נולד בשנת תשנ"ב לאביו הרב חיים הי"ו מוותיקי המחנכים בת"ת שארית ישראל ומראשוני המתנדבים בארגון הצלה פ"ת. הותיר אחריו את אביו ואימו אחיו ואחיותו אשתו ושלושת ילדיו הקטנים.

הלוויתו של הרב קצנלבוגן ז"ל, תצא הערב בשעה 21.00 מהיכל הכולל "שירת התורה" רחוב מנחם בגין 127 פ"ת.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close