היום בחדשותחרדיםמבזקיםמקומי

בשכונה החרדית

חומר חיטוי נשפך לבריכה: 42 נשים טופלו ו-20 פונו לבי"ח

עשרות בנות חרדיות נפגעו משאיפת אדים של חומצת מלח המשמשת לחיטוי ונשפכה בבריכה • 20 מהבנות פונו לבתי חולים, המשטרה עצרה את אחד העובדים במקום

סמוך לשעה 7:00 התקבל דיווח במרכז השליטה של כב"ה מחוז ירושלים, על מספר נפגעים משאיפת אדים של חומצת מלח המשמשת לחיטוי מי בריכה ונשפכה במתחם הקאנטרי בשכונת רמות בירושלים.

גורמי הרפואה שהגיעו למקום טיפלו ב-42 צעירות ונשים, כולם בחסדי שמיים במצב קל, מתוכן כ-20 נפגעות פונו ע"י גורמי הרפואה במצב קל לבתי החולים בעיר.

צוות יחידת החומ"ס של כב"ה ירושלים, שהגיע למקום, זיהה דליפה של חומצת מלח שהתערבבה עם כלור בשטח הבריכה. הצוותים מבצעים ניטור במקום, ואוורור המבנה. עם זאת, על אף שהושגה שליטה בארוע, עדיין יש ערכי חומ"ס בבריכה, בהמשך תתבצע בדיקה לשלילתם.

שוטרי תחנת לב הבירה שפעלו במקום, עיכבו עובד בבריכה והוא הועבר לחקירה בתחנה. וגם בשעה זו, כוחות המשטרה יחד עם כוחות הצלה נוספים פועלים במקום,רחוב יעקב אלעזר נפתח לתנועה, והתושבים באזור רשאים לצאת מהבתים. בשלב זה, המבנה עדיין סגור עד לסיום הטיפול באירוע והסרת הסכנה במקום.

פרסומת

אריאל בן דוד חובש איחוד הצלה מסר: "מרביתן של הנשים והנערות פונו באמבולנסים לבתי החולים בירושלים כשהן סובלות מבעיות נשימה עקב שאיפת החומר הרעיל. צוותי כיבוי פעלו בזירה ונסיבות האירוע בבדיקה".

צוותי כב"ה מטפלים באירוע חומ"ס בבריכה. צילום: כב"ה ירושלים

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close