היום בחדשותחרדיםמבזקים

"הנהיג את עדתו ביד רמה"

הראשון לציון סופד: "עולם הרבנות יחסר"

עולם הרבנות באבל על הסתלקותו של הגאון רבי שמחה הכהן קוק זצ"ל, שריד לדור הנפילים, שהיה תל תלפיות לכל המבקשים תורה ויראה • הראשון לציון, מנכ"ל בתי הדין ויו"ר נעם סופדים אחר מיטתו

עולם הרבנות באבל על הסתלקותו של הגאון רבי שמחה הכהן קוק זצ"ל, שריד לדור הנפילים, שהיה תל תלפיות לכל המבקשים תורה ויראה.

מרן הראש״ל והרב הראשי לישראל, הגר״י יוסף אמר עם היוודע הבשורה: "שמעתי בצער רב על הסתלקותו לבית עולמים של זקן רבני ישראל רבה של רחובות ולשעבר חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל עשרות בשנים, הרה״ג רבי שמחה הכהן קוק זצ״ל שהנהיג את עדתו ביד רמה ועמד בעוז ותעצומות לביצור חומות הדת ולימין הרבנות משך כל שנות כהונתו המפוארות. עולם הרבנות יחסר את אחד מגדולי מגיניו ופאר גידוליו, תנחומינו למשפחתו הרוממה ת״ח מופלגים ההולכים בדרכו".

מנהל בתי הדין הרבניים הרב אלי בן דהן ספד אף הוא ואמר: “הרב שמחה הכהן קוק, שהיה הרב הראשי ועמד בראש בתי הדין ברחובות במשך שנים רבות, היה מן הדמויות הבולטות וממעצבי פני מערכת הדיינות והרבנות בדורנו. הרב קוק זצ”ל שהיה נצר לשושלת רבנים, היה מקובל על כל גווני העולם הרבני ועולם התורה. חבל על דאבדין”.

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "מבכים את הסתלקותו של הגאון הגדול הרב שמחה הכהן קוק זצ"ל, נכד אחיו של מרן הראי"ה זצ"ל. הרב שמחה, רבה של רחובות ושל בית כנסת 'החורבה', העמיד תורה בישראל, לחם למען כשרות מאכליהם של ישראל וחיזק בתקיפות את המאבק על שלמות הארץ. 'וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף השם'. ובבניין ירושלים ננוחם"

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close