היום בחדשותחרדיםכותרת גדולה ראשיתמבזקיםפוליטיקה

מתקפה חריפה נגד הממשלה

הגר"מ מאזוז: "גרועים מנאצים. מחכים שיום אחד יחלפו מן העולם"

מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז התייחס הערב במהלך שיעורו השבועי לגזירות ליברמן ותקף בחריפות את שר האוצר וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד: "שונאים את עמם" • על יום ירושלים: "מי שאומר תחנון, כופר בטובתו של הקב"ה"

מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז התייחס הערב במהלך שיעורו השבועי לגזירות ליברמן ותקף בחריפות את שר האוצר וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד.

ראש הישיבה שהתייחס ליום ירושלים, דיבר על החובה להודות לקדוש ברוך הוא ביום שכזה, ותוך כדי הדברים התייחס לגזירות הצפויות ולהתנהלות הממשלה. "הכרת הטוב במקומה, ואנשים הרעים במקומם. יש לנו אנשים רעים, אנחנו מחכים שיום אחד יחלפו מן העולם. "כלבוש תחליפם ויחלופו". מי שרוצה יחבור לליברמן, ללפיד.. זה ראש ממשלה חליפי, חליפי זה חלוף. בערבית חלוף זה חזיר. לחנוק את האברכים, ולתת כמה שיותר לערבים".

ראש הישיבה הוסיף ותקף בחריפות" הם (ליברמן ולפיד) בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלו שונאים את עמם, רוצים להרוס ילדים מסכנים, תלמודי תורה שבזכות התורה חייתם 2000 שנה".

עם זאת, אמר ראש הישיבה, כי על אף הכל ישי להודות לקב"ה ולא לומר תחנון בתפילות יום ירושלים, "אבל זה לא נוגע לקב"ה. הוא עשה איתנו טובות, ניסים ונפלאות. מי שיקרא בספרים איך הייתה מלחמת ששת הימים, ישתומם, ישתגע. צריכים להודות, לא לערבב דבר בדבר, זה לבד וזה לבד.

פרסומת

"לכן מחר, אנחנו לא אומרים תחנון. יש מי שאומר הלל, אבל בלי ברכה, אבל תחנון אסור להגיד. מי שאומר תחנון, כופר בטובתו של הקב"ה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close